Menu

تاریخ عرضه Diablo III: Eternal Collection برای Switch مشخص شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، استودیوی Blizzard و شرکت Nitendo اعلام کرده‌اند که عنوان Diablo III: Eternal Collection در تاریخ 11 آبان برای کنسول Switch عرضه خواهد شد. این نسخه از بازی در ماه پیش معرفی شد و اولین بازی از سوی استودیوی Blizzard خواهد بود که راهی این کنسول خواهد شد.

اگر قبلا این بازی را تجربه نکرده‌اید، بنابراین فرصت بسیار خوبی است که برای اولین بار آن را تجربه کنید. بازی اصلی بازی دارای محتوای بسیار زیادی بود و اکنون نسخه Eternal آن از محتوای Reaper of Souls و دی ال سی Rise of the Necromance نیز بهره می‌برد. باید خاطر نشان کرد که علاوه بر محتواهای ذکر شده، هرگونه بروزرسان و پچی که قبلا برای آن منتشر شده است، در این نسخه از بازی قرار دارد.

Blizzard همچنین راه‌هایی را برای تجربه بازی به صورت محلی و با چند بازیکن دیگر فراهم کرده است و حالت آنلاین هم در دسترس خواهد بود.

ماه پیش تهیه کننده Diablo III اعلام کرده بود که امکان دارد عناوینی از استودیوی Blizzard برای کنسول Switch عرضه شود که برای مثال می‌توان به عنوان Overwatch اشاره کرد که درخواست زیادی مبنی بر عرضه آن بر روی کنسول Switch شده است. اکنون به نظر می‌رسد که امسال تنها عنوان Diablo III: Eternal Collection برای Switch عرضه خواهد شد و باید ببینیم که در آینده استودیوی Blizzard چه عناوین دیگری را برای آن عرضه خواهد کرد.