Menu

Sony شایعه‌ی خریداری Take-Two Interactive را تکذیب کرد

ظی چند روز گذشته شایعه‌ای دست به دست شد، مبنی بر اینکه Sony قصد دارد تا کمپانی ناشر فرنچایزهای محبوبی مانند Grand Theft Auto و Red Dead Redemption را خریداری کند. پس از انتشار این موضوع، ارزش سهام کمپانی Take-Two Interactive به مقدار 5 درصد افزایش یافت. این شایعه، بیانگر این بود که SONY جلسات پیشرفته هیئت مدیره برای خریداری TAKE-TWO را سپری می‌کند و قرار است که هر سهم کمپانی را به مبلغ 130 دلار که ارزش کل کمپانی را به 13.7 میلیارد دلار می‌رساند، خریداری نماید.

اما سخنگوی Sony در این مورد واکنش نشان داده و گفته است: "ما نمی‌دانیم که منشأ این شایعه کجاست، اما چنین قصد و برنامه‌ای وجود ندارد." سخنگوی Take Two نیز به این صورت پاسخ داده است: "شرکت ما به حدس و گمان‌ها و شایعات، واکنش نشان نمی‌دهد." با توجه به این نقل و قول‌ها، خریداری شدن Take Two توسط Sony منتفی می‌باشد؛ خریدی که موجب می‌شد تا نسخه‌ی بعدی GTA، یک عنوان انحصاری برای پلتفرم Playstation باشد.

امروز، ارزش سهام Take Two مقدار 3 درصد کاهش یافته و به مبلغ هر سهم 93.16 دلار، رسیده است. این شرکت، وظیفه‌ی انتشار بازی‌های ساخته شده توسط 2k و Rockstar Games را بر عهده دارد. البته این، اولین باری نیست که از این دست شایعات منتشر می‌شوند. پیش از این، شایعه‌ی خریداری EA توسط Microsoft و یا Nintendo توسط Apple نیز در دنیا، پیچیده بودند.