Menu

تماشا کنید: از بخش بتل رویال Battlefield V و تاریخ انتشار آن رونمایی شد

از زمانی که EA اعلام کرد Battlefield V به ژانر محبوب بتل رویال ملحق خواهد شد، این بخش مورد انتظار بسیاری از طرفداران بوده است. سرانجام در روز جاری می‌توانیم اولین تریلر رسمی از بتل رویال این بازی به نام Firestorm را مشاهده کنیم.

با این وجود که تریلر زیر اولین نگاه رسمی ما به این بخش است، یک ویدیو دیگر اخیرا لو رفته بود که تعدادی از حالت‌های بازی و نحوه آماده‌سازی آن را نشان می‌داد. اکنون می‌دانیم بیشتر اطلاعات آن ویدیو حقیقت داشت. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، درست مثل بقیه بازی‌های بتل رویال، مثل PUBG و Fortnite، بازی با سقوط آزاد بازیکنان از یک هواپیما آغاز می‌شود و سپس برای زنده ماندن و پیروزی باید به دنبال سلاح‌ها و آیتم‌های مختلف باشند. این بخش در 25 مارس (5 فروردین) به Battlefield V اضافه خواهد شد.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

EA پیش از این تایید کرده بود که Firestorm تا 64 بازیکن را پشتیبانی می‌کند. برخلاف سایر بخش‌های بازی، حالت بتل رویال را DICE نساخته و وظیفه توسعه آن بر دوش Criterion، استودیوی سازنده سری Need For Speed، است. نام این بازی براساس آتشی انتخاب شده که در طول پیشرفت در مسابقه، به‌ تدریج در میدان نبرد بسته خواهد شد. Firestorm به عنوان بخشی از سومین فصل محتویات Battlefield V یعنی Trial by Fire عرضه می‌شود.

Battlefield V اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.