Menu

شایعه: Sony جلسات پیشرفته هیئت مدیره برای خریداری Take-Two را سپری می‌کند (به‌روزرسانی شد)

به‌نظر می‌رسد Sony در صدد انجام معامله‌ای بزرگ قرار دارد؛ معامله‌ای که شاید کل صنعت گیمینگ را در تعجب فرو ببرد و باعث تغییراتی عظیم در شرایط کلی شود.

به گزارش پردیس گیم، Marketwatch در مقاله‌ای جدید اعلام کرد سهام Take-Two بعد از شایعات مربوط به اینکه Sony Interactive در جلسات پیشرفته هیئت مدیره برای مالکیت Take-Two interactive در معامله‌ای نقدی قرار دارد، تا 4.7 درصد افزایش یافت.

جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته نشد و این فقط یک شایعه بوده که توجه سهام‌داران را به خود جذب کرده است. Take-Two Interactive مالک Rockstar Games ،2K Games و آی‌پی‌های Red Dead و Grand Theft Auto است که یعنی در صورت خریداری این شرکت توسط Sony، عناوین بزرگ نامبرده شده در انحصار PlayStation خواهند بود.

فعلا هیچ چیز رسمی در رابطه با این شایعات منتشر نشده و در صورت اعلام جزئیات بیشتر، ما شما را به‌روز خواهیم گذاشت.

این اولین باری نیست که یک شرکت قصد خریداری Take-Two را دارد. معروف‌ترین خبر در همین مورد، مربوط به سال 2008 می‌شود. مدیر EA در آن زمان (John Riccitiello)، پیشنهاد 26 دلار برای هر سهم از Take-Two را داد که جمعا یعنی 2 میلیارد دلار. این پیشنهاد توسط مدیر Take-Two یعنی استراوس زلنیک رد شد.

به‌روزرسانی:

به‌نظر می‌رسد خرید Take-Two توسط Sony فقط حدس و گمان‌های بازار بوده بنابراین چیز خاصی نیست که بخواهیم آن را واقعی در نظر بگیریم. این شایعه را تکذیب شده بدانید.