Menu

نگاهی به نظرات اولیه منتقدان درباره The Division 2؛ اولین بازی کامل و موفق لوتر آنلاین در زمان عرضه پس از سال‌ها؟

The Division 2 مدتی است که برای خریداران نسخه گلد و لوکس در دسترس قرار دارد و منتقدان هم در کنار بازیکنان به تجربه آن می‌پردازند. با توجه به اینکه The Division 2 یک بازی آنلاین محسوب می‌شود، کمی طول می‌کشد تا منتقدان نظر نهایی خود را درباره آن اعلام کنند اما بیایید نگاهی به دیدگاه اولیه آن‌ها داشته باشیم.

The Division 2 قصد داشت تمام مشکلات نسخه اول را از بین ببرد و به‌نظر نه تنها موفق به انجام این کار شده، بلکه ویژگی‌های بزرگ دیگری را هم دارد که نظر افراد را به خود جلب کرده است. در ادامه نگاهی به دیدگاه برخی منتقدان می‌اندازیم:

Forbes:

"به‌طور ساده و خلاصه بگویم، محتویات بسیار زیادی در The Division 2 وجود دارد. بازی تاکنون مشکل خاصی نداشته و به راحتی می‌توانید آن را تجربه کنید و در حالت ابتدایی و پایه خود بسیار سرگرم کننده است. خیر، من گیم‌پلی آن را به عناوین دیگر این ژانر ترجیح نمی‌دهم اما انتشار یک بازی کامل و منسجم در زمان عرضه، نیاز به روزهای طولانی و سال‌ها وقت دارد و به‌نظر می‌رسد The Division 2 دقیقا همین کار را کرده است."

Telegraph:

"یکی از مواردی که طی ساعات اولیه من در واشنگتن ویران شده The Division 2 باعث سوپرایزم شد، طراحی عالی و شایسته آن است."

IGN:

"بعد از اولین روز من در The Division 2، به سطح 18 رسیده‌ام که یعنی بیشتر از نصف سطح پیشرفت را گذرانده‌ام اما امیدوارم که در واقع کمتر از نصف محتویات دنیای آن را دیده باشم، زیرا در غیر این صورت ناامید کننده خواهد بود. The Division 2 تاکنون در بسیاری از زمینه‌های شکست خورده نسخه قبل، موفق عمل کرده و در نتیجه، نظر من تاکنون راجع به این بازی بسیار مثبت است."

Gamespot:

"در حال حاضر، از کلمه "دلگرم کننده" برای توصیف کلی The Division 2 استفاده می‌کنم. بازی دارای حس محیطی و سیستم پیشرفت خارق‌العاده‌ای است و سناریوهای مبارزات و مهارت‌ها همچنان جالب هستند. عشق زیادی در این بازی گنجانده شده، مخصوصا برای بهبودهای جزئی. تا به الان به مشکلات سرور یا باگ بزرگی برنخوردم، فقط عجایب طنزآمیز دیدم، مثلا یک iPad معلق برروی هوا دو بچه هیجان‌زده را سرگرم کرده است!"

Destructoid:

"با وجود شک و ابهامات من برای روایت داستانی، The Division 2 یک بازی تیراندازی بهینه و زیباست که این حرف را می‌توان برای اکثر ویژگی‌های آن گفت. بازی دارای تنوع در ماموریت‌هاست، به‌نظر می‌رسد مقدار قابل توجه‌ای سیستم پیشرفت در دسترس باشد و کارهای زیادی می‌توان انجام داد."

USgamer:

"بزرگ‌ترین مشکل من با The Division 2 که در نسخه قبل هم وجود داشت، این است که این بازی از نظر گرافیکی یا مکانیکی آنقدرا هم جالب نیست."

بازی The Division 2 در روز جمعه برای همه افراد در دسترس قرار می‌گیرد.