Menu

بازی Minecraft در روز 15 فروردین به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد

در اولین قسمت منتشر شده از برنامه Inside Xbox، کمپانی Microsoft اعلام کرد که بازی محبوب Minecraft را در ابتدای ماه آوریل به سرویس Xbox Game Pass خود اضافه خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، بامداد امروز Microsoft از اولین قسمت از برنامه ماهانه Inside Xbox با محوریت معرفی و انتشار اخبار عناوین جدید این کمپانی برای Xbox One و PC رونمایی کرد. در این برنامه مشخص شد که بازی پرطرفدار Minecraft در روز 4 آوریل (15 فروردین 1398) به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد. اگرچه این موضوع که تا کنون Minecraft به سرویس Xbox Game Pass اضافه نشده بود تا حدودی تعجب‌ برانگیز بود اما با این وجود اضافه شدن بازی به این سرویس اقدام قابل ستایشی از سوی Microsoft است.

این خبر در حالی اعلام شد که بازی‌های Fallout 4 و F1 2018 نیز برای اضافه شدن به این سرویس در تاریخ 14 مارچ (23 اسفند) برنامه‌ریزی شده‌اند. با توجه به اینکه پیش از این بازی‌های Just Cause 4 و LEGO Batman 2: DC Super Heroes در لاین‌آپ این ماه Xbox Game Pass حضور داشتند، اضافه شدن این دو بازی لاین‌آپ ماه مارچ این سرویس را بیش از پیش قدرتمند‌تر خواهد کرد.

اگر شما همچنان جزو میلیون‌ها گیمری که Minecraft را تجربه کرده اند نیستید اضافه شدن این بازی به سرویس Xbox Game Pass فرصت بسیار خوبی برای شما است که بتوانید این بازی را تجربه کنید.