Menu

دانلود موسیقی متن انیمه One Punch Man: Season 1

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man اثر Makoto Miyazaki در خدمت شما هستیم.

این انیمه بر اساس مانگایی با همین نام ساخته شده است و روایتگر داستان زندگی قهرمانی با نام Saitama است که به قدری قدرتمند است که می‌تواند هر جنبنده‌ای را با یک ضربه‌ی مشت، از بین ببرد؛ ولی با این حال به خاطر نبود چالش لازم در نبردهایش، حسابی بی حوصله شده است. سری One Punch Man در ابتدا توسط یک طراح مانگا با نام مستعار ONE و به عنوان یک سری کمیک اینترنتی در سطح وب انتشار یافت. اما در ادامه و با افزایش محبوبیت آن، نسخه‌ای بازسازی شده از آن در قالب یک مانگای دیجیتالی توسط Yusuke Murata طراحی شده و بر روی وب سایت Shueisha's Young Jump Web Comics منتشر شد. بعدها نیز حق نشر این اثر به زبان انگلیسی توسط Viz Media خریداری شده و این نسخه ترجمه شده از مانگا از طریق مجله دیجیتالی Weekly Shonen Jump در اختیار طرفداران آن قرار گرفت.

در سال 2015 این اثر توسط استودیوی Madhouse Incد(Death Note, Gungrave, Devil May Cry) به یک انیمه برگردانده شد و سال بعد از آن، ساخت فصل دوم به صورت رسمی تایید شد. اما با این حال، فصل دوم انیمه با تغییرات فراوانی از جمله عوض شدن استودیوی سازنده و کارگردان مواجه شد که باعث تاخیر چندین ساله‌ی آن شد. فصل دوم انیمه در حال حاضر برای پخش در April امسال برنامه ریزی شده است و اگر باز هم مشکلی پیش نیاید، به زودی در دسترس طرفداران این سری قرار خواهد گرفت.

دانلود موسیقی انیمه One Punch Man

ONE PUNCH MAN Original Sound Track: One Take Man

تعداد قطعات موسیقی: 49 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 05 دقیقه و 05 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Makoto Miyazaki, JAM Project

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 155.25 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

(THE HERO !! ~Ikareru Kobushi ni Hi wo Tsukero~ (TV Size [موسیقی پیشنهادی]

~Theme of ONE PUNCH MAN ~Seigi Shikkou [موسیقی پیشنهادی]

The cyborg fights

!!BATTLE

~Theme of ONE PUNCH MAN ~sadness [موسیقی پیشنهادی]

~.Theme of ONE PUNCH MAN ~Ballad Ver [موسیقی پیشنهادی]

Saitama's BLUES

نکته مهم: بخش موسیقی انیمه بعد از در نظر گرفتن درخواست‌های عده‌ی بسیاری از کاربران پردیس گیم، ایجاد شده است. در نتیجه، میزان استقبال شما عزیزان و نظرات، انتقادات و پیشنهاداتتان نقش شگرفی در ادامه یافتن و گسترش این بخش جدید ایفا خواهد کرد. به همین منظور، خواهشمندیم که با ارسال پیام‌ها و درخواست‌های خود در مورد این بخش در قسمت نظرات، ما را یاری کنید.