Menu

Gearbox به رونمایی از Borderlands 3 در PAX East 2019 اشاره دارد

Gearbox Software به رونمایی از بازی بعدی خود، عنوان مورد انتظار Borderlands 3 در PAX East 2019 اشاره دارد. این استودیو در حساب رسمی توئیتر خود تصویری منتشر کرد که برروی آن تاریخ 28 مارس ( 8 فروردین) درج شده و عدد روی تابلوی درون عکس هم شماره 3 است.

به گزارش پردیس گیم، این اشاره دقیقی است که PAX East 2019 رویدادی برای رونمایی از Borderlands 3 خواهد بود. Gearbox در شب 28 مارس (8 فروردین)، ساعت 23:30 به وقت تهران در PAX East 2019 نمایش اجرا می‌کند که وعده "رونمایی‌های دیده نشده، اخبار اختصاصی و سوپرایزها" را می‌دهد.

اینکه Gearbox مشغول کار برروی Borderlands 3 است، راز پنهانی نیست. رندی پیچفورد، رئیس این استودیو، در PAX South 2015 گفته بود آن‌ها به دنبال استعدادهای جدید برای کمک به خلق Borderlands بعدی هستند. سال گذشته، پیچفورد در PAX West گفت "Gearbox برروی چیزی کار می‌کند که من معتقدم بیشتر شما از ما آن را می‌خواهید."

بیش از 6 سال از عرضه Borderlands 2 برروی PS3 ،Xbox 360 و PC می‌گذرد. از آن زمان تاکنون، Gearbox و شرکای آن تعداد زیادی محتوای اضافه و عناوین فرعی مثل Borderlands: The Pre-Sequel و Tales from the Borderlands در کنار نسخه واقعیت مجازی Borderlands 2 را منتشر کرده است.