Menu

شایعه: محتوای دانلودی Bloody Palace برای Devil May Cry 5 دارای Co-Op و یک شخصیت قابل بازی جدید خواهد بود

Devil May Cry 5 چند روزی است که در دسترس قرار گرفته و از نظر منتقدان و طرفداران یک موفقیت عظیم محسوب می‌شود. کسانی که بخش داستانی آن را چندین بار تمام کرده‌اند احتمالا خواهان محتوای بیشتری هستند و خوشبختانه Capcom با عرضه محتوای دانلودی Bloody Palace قصد گسترش بازی را دارد. جزئیات رسمی از Bloody Palace هنوز منتشر نشده‌اند اما به لطف افرادی که فایل‌های بازی را زیر و رو کرده‌اند، اطلاعاتی در دست داریم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamerant، برخی افراد با گشت‌وگذار در فایل‌های بازی متوجه شدند Bloody Palace دارای بخش چندنفره و بازی‌یاب (Matchmaking) خواهد بود. بخش چندنفره این محتوای دانلودی مانند بازی اصلی نیست و شامل یک حالت Co-Op تکامل یافته می‌شود.

اگر چیز خاصی از Bloody Palace نمی‌دانید، باید بگوییم این محتوای دانلودی در واقع یک حالت بقا یا Survival است که بازیکنان نهایت تلاش خود را برای زنده ماندن در برابر موجی از دشمنان می‌کنند. کشتن تمام دشمنان در یک طبقه از Bloody Palace به بازیکنان اجازه پیشروی به طبقه بعدی را می‌دهد، جایی که حتی با دشمنان بیشتری مواجه خواهند شد. این روند تا زمانی که به پایان رسند، ادامه می‌یابد. به‌نظر می‌رسد این بخش از حالت Co-Op هم پشتیبانی می‌کند.

البته ممکن است Bloody Palace در Devil May Cry 5 بسیار متفاوت‌تر از چیزی که قبلا در نسخه‌های گذشته دیده‌ایم باشد. خوشبختانه طرفداران نیاز نیست مدت زیادی برای دیدن آن صبر کنند زیرا انتظار می‌رود Capcom در ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت) Bloody Palace را با یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس قرار دهد.

در عین حال، جزئیات جالب دیگری هم در فایل‌های بازی Devil May Cry 5 در ارتباط با Bloody Palace پیدا شده است. با این حال، به‌منظور گفتن سایر اطلاعات، باید به شما هشدار دهیم که اگر بخش داستانی را به‌طور کامل به اتمام نرسانده‌اید، بهتر است ادامه مطلب را نخوانید چون حاوی اسپویل (لو رفتن داستان) است.

به‌نظر می‌رسد برادر دانته یعنی ورجیل به عنوان یک شخصیت قابل بازی در Bloody Palace در دسترس خواهد بود. مجددا می‌گوییم که این اطلاعات هنوز رد یا تایید نشده‌اند اما واقعی بودن این مورد احتمال بیشتری دارد زیرا شخصیت ورجیل از محبوبیت بالایی برخوردار است.

بازی Devil May Cry 5 هم‌اکنون برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.