Menu

مدتی کوتاه بعد از عرضه Mortal Kombat 11 ویژگی‌هایی شگفت‌انگیز به این بازی اضافه خواهند شد

استودیوی NetherRealm وارد فاز بهینه‌سازی و اصلاح Mortal Komat 11 شده است. با توجه به نزدیک بودن زمان انتشار این عنوان برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch، رئیس استودیوی NetherRealm یعنی شاون هیمریک با مجله رسمی Xbox گفت‌وگویی داشت و به برخی از محتویات بعد از عرضه Mortal Kombat 11 اشاره کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، او در این مصاحبه گفت "من گاهی اوقات تمام چیزهایی که قبلا اعلام کرده بودیم را فراموش می‌کنم ولی می‌دانم که می‌توانم این را بگویم. ما برنامه داریم تا بعد از عرضه هم به بازی محتویات اضافه کرده و پشتیبانی خوبی از آن داشته باشیم. حتی ویژگی‌هایی که قرار است طی چند ماه اول به بازی اضافه شوند هم بسیار شگفت‌انگیز هستند. چیزهای بیشتری در راه است."

حالت The Krypt پیش از این تایید شده بود اما هیمریک گفت بازیکنان با دیدن مسیر جدیدی که این بخش در پیش گرفته، سوپرایز می‌شوند:

"بله، یک Krypt خواهیم داشت! شما می‌توانید انتظار سرگرم کننده بودن آن را داشته باشید. من نمی‌خواهم آن را بیش از حد بزرگ کنم ولی معتقدم بازیکنان با دیدن مسیری که Krypt در پیش گرفته، سوپرایز خواهند شد."

او در نهایت راجع به تغییراتی که به مکانیک‌های بخش مبارزه آمده‌اند صحبت کرد:

"تغییرات بزرگی که در هسته مکانیک‌های مبارزه ایجاد کردیم، جداسازی مصرف‌سنج‌های بازیکنان بود و اینکه برای انجام حرکات Fatal Blow دیگر نیازی به این مصرف‌سنج‌ها نیست. پیش از این بازیکن به اجبار باید حملات هجومی و دفاعی را براساس میزان این مصرف‌سنج مدیریت می‌کردند. با جداسازی این موارد، بازیکنان می‌توانند کمبوها را وارد کنند و همچنان برای حملات ویژه و خاص، مصرف‌سنج داشته باشند. همچنین در طول زمان به میزان مصرف‌سنج بازیکن اضافه می‌شود و نیازی نیست که حتما درون مبارزه آسیب ببینند یا به حریف ضربه بزنند. Fatal Blowها مشابه حرکات X-ray هستند که در Mortal Kombat X داشتیم. با این حال، برای انجام این حرکات دیگری نیازی به استفاده از مصرف‌سنج نیست. قبلا بازیکنان باید تصمیم می‌گرفتند که از مصرف‌سنج برای X-ray، کمبوها یا حرکات ویژه قوی‌تر استفاده می‌کردند. Fatal Blowها فقط زمانی اتفاق می‌افتند که میزان سلامتی بازیکن به زیر 30 درصد برسد و فقط یک بار در هر مسابقه می‌توان از آن استفاده نمود. این ویژگی واقعا برای یک کامبک مناسب خواهد بود و می‌تواند شرایط مبارزه را تغییر دهد."

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (3 اردیبهشت) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.