Menu

بازی Days Gone محتویات دانلودی دریافت خواهد کرد

ساعاتی پیش استودیو Sony Bend تایید کرد که عنوان انحصاری پیشِ‌روی کنسول PS4 یعنی Days Gone بسته‌های الحاقی و DLC نیز دریافت خواهد کرد. البته اینکه این محتویات دقیقا چه چیزهایی خواهند بود هنوز مشخص نیست و برای اطلاعات بیشتر باید صبر کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، این اخبار از سوی مدیر جامعه‌های آنلاین بازی یعنی "دیوید لی" در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب GamerBraves اعلام شده است. به گفته‌ی "لی" زمانی که بازی را به اتمام برسانید، DLC و روند بسته‌ی الحاقی در نظر گرفته شده از سوی Sony Bend کاملا برای بازیکنان واضح و روشن خواهد بود.

زمانی که از "لی" درباره وجود یا عدم وجود DLC داستانی در بازی پرسیده شد، او گفت: "به نظرم داستان اصلی اطلاعات مورد نیاز را به شما خواهد داد. ما DLCهایی معرفی‌ نشده در برنامه‌های خود داریم که فعلا نمی‌توانیم در رابطه با‌ آن‌ها با شما صحبت کنیم. "

با اینکه تقریبا وجود یک DLC داستانی برای Days Gone تایید شده است، این بدین معنا نیست که استودیو بخشی از داستان اصلی و یا پایان بازی را از آن جدا کرده است.

"با تجربه داستان اصلی، احتمالا اطلاعات کافی از شخصیت‌ها و داستان پس ‌زمینه آن‌ها به اندازه‌ای که به شخصیت‌ها اهمیت بدهید، به شما داده خواهد شد. "

بعضی از بازی‌های قبلی منتشرشده توسط Sony Interactive Entertainment نظیر Horizon: Zero Dawn و Marvel’s Spider-Man نیز در گذشته از افزونه‌های خوب و جذابی برخوردار بوده‌اند. و برخی از بازی‌ها نظیر Detroit: Become Human و یا God of War هیچ‌گونه افزونه و DLC اضافه‌ای نداشته‌اند. این بار باید صبر کرد و دید که آیا DLCهای بازی Days Gone ارزش کافی خواهند داشت یا نه؟

Days Gone در تاریخ 26 آپریل (6 اردیبهشت) به صورت انحصاری برروی کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.