Menu

طراحی Fatalityهای Mortal Kombat 11 ماه‌ها طول کشیده است

وقتی به Mortal Kombat فکر می‌کنید چه چیزی به ذهن‌تان می‌آید؟ قطعا Fatalityهای این عنوان. این حرکات تمام کننده بی‌رحمانه و بسیار خشن همیشه در تمام نسخه‌های سری وجود داشته‌اند بنابراین جای تعجب نیست که سازندگان مدت زمانی بسیار طولانی را برای طراحی آن‌ها صرف کرده باشند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، به تازگی اد بون به عنوان کارگردان Mortal Kombat 11، در ویدیوی مستندی اخیر کانال Noclip در یوتیوب، راجع به فرایند توسعه Fatalityها در این بازی صحبت کرده و گفت تیم سازنده برای هر یک از آن‌ها ماه‌ها مشغول ایده‌پردازی و ساخت بوده است. او همچنین جزئیات دیگری هم به اشتراک گذاشت.

او درباره فلسفه توسعه این Fatalityها صحبت کرد و گفت سازندگان آن‌ها را طوری طراحی کرده‌اند تا در بالاترین سطح ممکن باشند و نتوان آن‌ها را تقلید نمود:

"هرچه بی‌رحمانه‌تر، بهتر. در واقع نباید واقع‌گرایانه باشند. یعنی کسی نباید آن‌ها را ببیند و با خود فکر کند که دوباره خودش به تکرارشان بپردازد. بسیار مسخره است، Geras به پشت سر یک شخصیت ضربه می‌زند و تمام صورت او به بیرون می‌ریزد. ما 11 نسخه از این بازی‌ها را ساخته‌ایم و هر کدام نسبت به دیگری بی‌رحمانه‌تر است و کاملا غیر واقعی هستند و تقلید این حرکات مسخره است."

بازی Mortal Kombat 11 در روز 23 آوریل (3 اردیبهشت) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Nintendo Switch و Xbox One منتشر خواهد شد.