Menu

گزارشی از مراسم رونمایی نسخه فارسی بازی Crossfire Classic

ماه قبل بود که در خبری جنجالی و پرحاشیه اعلام شد که پرطرفدارترین بازی شوتر آنلاین جهان، راهی ایران می‌شود. این خبر در نگاه اول شبیه به تبلیغات دروغین کانال‌های تلگرامی برای جذب مخاطب بود اما با جستجویی ساده، می‌توان متوجه شد که علت اصلی شهرت کراس‌فایر، موفقیت و تمرکز آن در بازار چین بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم، روز گذشته مراسم رونمایی از نسخه بومی‌سازی شده بازی Crossfire Classic با حضور سازندگان بازی، شرکت آریو به عنوان ناشر بازی در ایران و جمعی از فعالان صنعت بازی برگزار شد.

عرفان میرکمالی مدیر مارکتینگ آریو در مورد عرضه کراس‌فایر در ایران گفت:

"ورژن کلاسیک بازی کراس فایر نخستین بار است که در جهان منتشر می‌شود. از تفاوت این نسخه با سایر نسخه‌های بازی، می‌توان به وجود بخش بتل رویال اشاره کرد. همچنین بازی به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند"

سجاد مهدی‌خانی، مدیر روابط عمومی آریو نیز ضمن اعلام Pay To Win نبودن بازی، در مورد بازی کراس‌فایر اظهار داشت: "بازی در زمان انتشار به صورت کاملا رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. بازیکنان با پاداشی که بعد از هر مسابقه دریافت می‌کنند می‌توانند آیتم‌های جانبی را خریداری کنند و همچنین خبری از Pay To Win بودن در این بازی نیست."

Crossfire Classic در تاریخ ۲۰ اسفند توسط شرکت آریو منتشر می‌شود. همچنین، شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی بازی و انجام پیش ثبت نام، از جوایزی خاصی در زمان عرضه، بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر به سایت بازی مراجعه کنید.