Menu

تماشا کنید: نمایش همه قدرت‌های فرابشری بازیکن در عنوان Control

مرجع GameInformer امروز نمایش جدیدی از عنوان اکشن ماجراجویی مورد انتظار استودیو Remedy یعنی Control منتشر کرد که همه قدرت‌های فرابشری بازیکن در این بازی را نشان می‌دهد. اولین قدرت ماورایی که بازیکن در Control دریافت می‌کند یک سلاح پایه است که به شکل‌های مختلف در می‌آید.

به گزارش پردیس گیم، دومین قدرت فوق بشری، توانایی کنترل اجسام با قدرت ذهن است که Launch نام دارد. Launch این اجازه را به بازیکن می‌دهد که کنترل محیط را به دست گیرد. با این قدرت می‌توان اجسام را بلند کرده و به سمت دشمنان پرتاب کرد یا کارهای خلاقانه دیگری انجام داد.

Shield نام قدرت سوم است که با استفاده از آن، بازیکن می‌تواند عناصر محیطی را برای محافظت از خود فرا خوانده و از آنها بعنوان سپر استفاده کند. قابلیت چهارم Evade نام دارد که به بازیکن اجازه جابجایی بسیار سریع از نقطه‌ای به نقطه دیگر را می‌دهد. با این قدرت بازیکن همچنین می‌تواند در هوا برای مدتی کوتاه شناور شود.

آخرین قدرت نیز نقطه مقابل قدرت Launch است. از طریق این قدرت، شما می‌توانید کنترل ذهن دشمنان را به دست گرفته و مجبورشان کنید که برای مدتی زمانی هر چند کوتاه برای شما مبارزه کنند.

در ویدیو زیر، شاهد به کار گیری هر یک از این قدرت‌ها باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه