Menu

343 Industries: عنوان Halo Infinite کنسول Xbox One را نادیده نخواهد گرفت

مدیر تولید سری بازی Halo آقای فرانک اوکانر بار دیگر تاکید کرد که Halo Infinite عنوانی برای دو پلتفرم PC و Xbox One است.

بالا گرفتن بحث کنسول‌های گیمینگ نسل بعدی و عدم اعلام یک تاریخ عرضه مشخص برای Halo Infinite، شایعه‌هایی را در مورد عدم عرضه این بازی بر روی سخت‌افزارهای گیمینگ فعلی ایجاد کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Microsoft ،VG247 همواره تاکید کرده که Halo Infinite برای PC و Xbox One عرضه خواهد شد اما ضرری ندارد که باز هم بر این موضوع مهم تاکید شود و این را یکی از طرفداران بازی در Twitter خواستار شده و فرانک اوکانر را مجبور کرده که بار دیگر تاکید کند که بله، Halo Infinite در زمان عرضه علاوه بر PC بر روی Xbox One نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

توییت اوکانر در تایید این موضوع: "در جریان نیستم که در مورد چه شایعه‌ای صحبت می‌کنید اما Halo Infinite بر روی Xbox One و PCهایی که از سخت افزار منابی برخوردارند، عرضه خواهد شد."

البته این بیانیه واضح عرضه همزمان بازی بر روی پلتفرم‌های معرفی نشده را رد نمی‌کند. Halo Infinite احتمالا امسال منتشر نمی‌شود و عرضه آن به سال 2020 موکول خواهد شد. از سوی اکثر گزارش‌ها و تحلیل‌های معتبر اواخر 2020 را نقطه آغاز نسل بعدی کنسول‌های نسل بعدی پیش‌بینی کرده‌اند. در این شرایط می‌توان حدس زد که Halo Infinite احتمالا عنوانی بین نسلی خواهد بود.

البته همه این بحث‌ها تنها گمانه‌زنی هستند و اما احتمالا به این زودی‌ها از حقیقت ماجرا آگاهی پیدا نخواهیم کرد.

در خبری دیگر رئیس 343 Industries اخیرا اعلام کرد که تیم سازنده به Infinite به چشم یک "بازآفرینی معنوی" نگاه می‌کند. این بازی در E3 2019 حضور خواهد داشت.