Menu

ویدئویی جدید از گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد + تصاویر جدید بازی

Sekiro: Shadows Die Twice عنوانی در سبک اکشن/ادونچر می‌باشد که توسط استودیوی From Software توسعه یافته و کمپانی Activision وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده خواهد داشت. این عنوان، بازیکن را به دنیای تاریک و وحشیِ ژاپن در قرن چهاردهم می‌برد. استودیوی From Software برای ساخت عناوین هاردکور مشهور می‌باشد و در نسل هشتم، عناوین درخشانی مانند Bloodborne و Dark Souls 3 را منتشر کرده است. حال وبسایت IGN ویدئویی 12 دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان را منتشر کرده است که در پردیس‌گیم می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

این تریلر در منطقه‌ای که به معبد Senpou منتهی می‌شود، جریان دارد. نکته‌ای که در این ویدئو به چشم می‌خورد سخت بودن بازی می‌باشد؛ درست همانطور که کارگردان مشهور آن یعنی "هیدتا میازاکی" گفته بود. همانند Bloodborne، دشمنان سریع بوده و به راحتی می‌توانند شما را از پای در بیاورند. بازیکنان باید سریع واکنش نشان دهند و از حملات دشمنان جاخالی داده و یا به موقع آن‌ها را دفع کنند. همچنین در تریلر جدید با سیستم مخفی‌کاری، نحوه‌ی استفاده از طناب و مینی‌باس‌های بازی آشنا خواهیم شد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

همچنین، وبسایت Gamespot تصاویر جدید از بازی را به اشتراک گذاشته است که در زیر می‌توایند آن‌ها را مشاهده کنید.(جهت مشاهده به کیفیت اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید.)

در این اواخر، ویدئویی با محوریت ساخت موسیقی‌های SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE منتشر شد. سیستم مورد نیاز بازی نیز از این خبر قابل مشاهده می‌باشد. همچنین، به تازگی از باندل محدود و فوق‌العاده‌ی پلی‌استیشن 4 پرو SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE رونمایی شده است که تصاویر آن را از اینجا می‌توانید تماشا کنید. این عنوان قرار است در تاریخ 22 مارس (جمعه 2 فروردین) برای پلتفورم‌ Xbox One ،PS4 و PC منتشر شود.