Menu

بازی Just Cause 4 به سرویس Xbox Game Pass اضافه شد

Just Cause 4 عنوانی در سبک اکشن/ماجرایی می‌باشد که توسط Avalanche Studios توسعه یافته و کمپانی Square Enix وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده داشت. این بازی در ماه دسامبر 2018 ( آذر 97) و بر روی پلتفرم‌های PC ،Xbox One و PS4 منتشر شد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Windowscentral، پس از گذشت 3 ماه از عرضه‌ی Just Cause 4، این عنوان هم‌اکنون بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس می‌باشد.

Xbox Game Pass سرویسی می‌باشد که شما با پرداخت 10 دلار به صورت ماهیانه، می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از عناوینِ Xbox One و Xbox 360 دسترسی پیدا کنید؛ برخی از عناوین Xbox 360 از طریق قابلیت Backward compatibility بر روی Xbox One قابل تجربه هستندد.

فرنچایز Just Cause داستان شخصیت Rico Rodriguez را روایت می‌کند. این مجموعه بازی پیچیدگی‌های داستانیِ زیادی ندارد اما به دلیل گیم‌پلی آزادانه‌ی آن که پر از سکانس‌های اکشن و انفجار می‌باشد، مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید نقد و بررسی Just Cause 4 به قلم "علی رجبی" را از اینجا مشاهده کنید. از اخبار مربوط می‌توان به GAME PASS به این زودی‌ها برای SWITCH عرضه نمی‌شود، اشاره کرد.