Menu

بازی Friday the 13th: The Game در فصل بهار بر روی Nintendo Switch منتشر می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Videogamer، ناشر بازی‌های ویدئویی یعنی Gun Media اعلام کرده است که Friday the 13th: The Game در فصل بهار برای کنسول Switch عرضه خواهد شد. این بازی بر روی کنسول Switch با عنوان Friday the 13th: The Game – Ultimate Slasher Switch Edition شناخته می‌شود و شامل تمام DLCهای منتشر شده می‌گردد؛ به عبارتی با خرید این نسخه به مواردی مانند Jason Kill Pack، Counselor Clothing pack و Emote Party Pack دسترسی خواهید داشت. "دنیل نیکسان" از Gun Media در این مورد گفته است:

"ما خوشحالیم که بازی Friday the 13th: The Game را با کمک شرکایمان در Black Tower و Nighthawk به Nintendo Switch می‌آوریم. این کنسول، تجربه‌ای منحصر به فرد را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود تا به خوبی بر روی Friday the 13th: The Game کار کنیم."

Friday the 13th: The Game بر پایه‌ی فیلمی با همین نام در دهه‌ی 80 میلادی که در سبک ترسناک و اسلشر بود، ساخته شد. این بازی، داستان جوانانی را که برای تفریح به یک کمپ در کنار دریاچه می‌روند را روایت می‌کند، اما باید در این کمپ با قاتلی به نام Jason Voorhees که قصد کشتن آن‌ها را دارد، مقابله کنند. در بخش چندنفره، هفت بازیکن، کنترلِ این گروه جوان را در اختیار می‌گیرند و 1 بازیکن نیز، جیسن را کنترل می‌کند و آن 7 بازیکن باید برای فرار از دست جیسن، تلاش کنند.