Menu

نسخه‌ی جدیدی از Total War Saga در دست ساخت است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت pcgamer، در جدیدترین اخباری که از استودیوی Creative Assembly منتشر شده، پس از مدتی بی خبری از این استودیو حال این استودیو وب سایت خود را بروزرسانی کرد و همچنین در این بروزرسانی نیز تایید کرد که نسخه‌ی جدیدی از این سری در دست ساخت است و قرار است در همین امسال از آن رونمایی شود. وظیفه‌ی ساخت این بازی بر عهده‌ی شعبه‌ی بلغارستان این استودیو قرار دارد که این استودیو مشغول ساخت عناوین دیگر نیز می‌باشد. اطلاعات منتشر شده از این بازی اندک است اما به نظر می‌رسد که مدت زیادی است که بازی در دست ساخت است و قرار است اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی در آینده منتشر شود.

سری Total War Saga در واقع محیط کوچکتری نسبت به نسخه‌های دیگر Total War دارد و تمرکز آن نیز بر روی محیط ‌های کوچکتر و دوره‌ی زمانی محدود تر است مانند داستانی که در نسخه‌ی دوم این سری با نام Thrones of Britannia روایت شد. همچنین قرار است آپدیت جدیدی برای بازی Total War: Three Kingdoms عرضه شود که در این آپدیت قرار است ویژگی Auto Resolve به بازی اضافه شود تا قبل از نبردها در بازی میزان شانس موفقیت شما در نبرد نشان داده شود مثلا اگر بازی به شما بگوید در نبرد پیروز می‌شوید پس اگر از این گزینه استفاده کنید حتما پیروز خواهید شد. البته این ویژگی در بازی‌های قبلی این سری نیز حضور داشت.

همچنین قرار است برای بازی Total War: Warhammer 2 نیز بسته‌ی الحاقی با نام Lord Pack عرضه شود که وِیژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. به هر حال باید منتظر ماند و دید که پروژه‌ای که این استودیو در حال کار بر روی آن است چه چیزی خواهد بود.