Menu

تماشا کنید: تریلر هنگام انتشار Tom Clancy’s The Division 2 آشوب به پا شده در واشنگتن را به تصویر می‌کشد

Tom Clancy's The Division 2 عنوانی آنلاین در سبک اکشن/نقش‌آفرینی است که توسط استودیوی Massive Entertainment در حال توسعه می‌باشد و کمپانی Ubisoft انتشار آن در جهان را بر عهده خواهد داشت. این بازی، دنباله‌ی نسخه‌ی اول که در سال 2016 منتشر شده بود، می‌باشد. در این بازیِ شوتر سوم شخص، بازیکن وظیفه دارد تا نیروهای مخرب را که قصد دارند کنترلِ دولت در منطقه‌ی کلمبیا را به دست بگیرند، متوقف کند. هنوز مشخص نیست که بقیه‌ی مناطق کشور در این زمان، در چه وضعیتی به سر می‌برند اما به زودی و با انتشار بازی، خواهیم فهمید.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، شرکت Ubisoft تریلر زمان انتشار Tom Clancy's The Division 2 را به اشتراک گذاشته است که در زیر می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید. این ویدئو بر روی وقایع اصلی و آشوبی که پایتخت در آن گرفتار شده است، تمرکز می‌کند.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اگر با این مجموعه بازی آشنایی ندارید، می‌توانید خلاصه‌ای از داستان آن را در زیر بخوانید:

" 7 ماه از پخش شدن ویروسی فلج‌کننده در سطح نیویورک و سایر نقاط جهان گذشته است. همزمان با شایع شدن این ویروس، گروه "The Division" که متشکل از شهروندان نجات یافته بود، به عنوان آخرین جبهه‌ی دفاع شکل گرفت. از آن زمان افراد The Division بی‌وقفه در حال مبارزه برای حفظ آنچه که باقی‌مانده است، می‌باشند. در قسمت دوم، شرایط برای افراد این گروه از همیشه دشوارتر است. شهر "واشینگتن" (محفوظ ترین شهر بر روی کره‌ی زمین) در خطر است و اگر این شهر از دست برود، کشور به همراه مردم سقوط خواهد کرد. به عنوان عضوی از "The Division" که از ابتدا با این گروه بوده است، شما و تیمتان آخرین امید برای جلوگیری از سقوط بشریت هستید."

به تازگی، جزئیات محتویات رایگان سال اول THE DIVISION 2 و SEASON PASS چهل دلاری مشخص شده است که جزئیات را در اینجا می‌توانید مطالعه کنید. این عنوان در تاریخ 24 اسفند 97 برای Xbox One، PC و PS4 منتشر می‌شود