Menu

تماشا کنید: تریلر داستانی جدیدی از A Plague Tale: Innocence منتشر شد + 20 دقیقه از گیم‌پلی بازی

A Plague Tale: Innocence عنوانی در سبک اکشن ادونچر بوده که توسط استودیوی Asobo توسعه یافته و کمپانی Focus Home Interactive وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده خواهد داشت. این بازی داستان تلاش خواهر و برادری به نام‌های آمیسیا و هوگو برای زنده ماندن در قرن 14 میلادی در فرانسه‌ای ویران شده به دلیل طاعون سیاه را روایت می‌کند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، تریلر داستانی جدیدی از این بازی منتشر شده است که شرکت ناشر در مورد آن می‌گوید:

"A Plague Tale: Innocence یک آی‌پی جدید از Asobo می‌باشد که تجربه و مهارت این استودیو در توسعه‌ی بازی‌ها را در یک داستان تکان‌دهنده و در میان تاریک‌ترین زمان‌های تاریخ، به کار می‌گیرد. در تریلر داستانی امروز، شما تنها نگاهی اجمالی به داستان "آمیسیا" و برادر کوچکترش "هوگو" خواهید داشت که در حال فرار از دست طاعون موش‌ها، طاعون سیاه و سربازان کلیسا می‌باشند."

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

همچنین ویدئویی 20 دقیقه‌ای از گیم‌پلی A Plague Tale: Innocence توسط وبسایت IGN به اشتراک گذاشته شده است که در زیر می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید. در این ویدئو با نحوه‌ی مخفی‌کاری در بازی و استفاده از محیط برای پرت کردن حواس دشمنان و… آشنا می‌شویم.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

سازندگان A Plague Tale: Innocence ویدئویی از روند پیشرفت و ساخت بازیِ خود را منتشر کرده‌اند که زیبایی این عنوان را به رخ مخاطبین می‌کشد و می‌توانید آن را از اینجا تماشا کنید. A Plague Tale: Innocence در تاریخ 14 می 2019 (سه‌شنبه 24 اردیبهشت 98) و بر روی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.