Menu

شایعه: لیست مبارزین Mortal Kombat 11 در زمان عرضه لو رفت

به تازگی تصویری از منوی مبارزین Mortal Kombat 11 لو رفته که تمامی شخصیت‌های قابل بازی این عنوان در زمان عرضه را فاش می‌کند.

به گزارش پردیس گیم، این تصویر ابتدا در صفحه رسمی بازی در Reddit ظاهر شد اما بلافاصله به دلایل نامعلوم حذف شد. با این حال یک طرفدار مشتاق Mortal Kombat 11 موفق به ثبت این تصویر شده و آنرا در فروم Reset Era منتشر کرده است.

در ادامه شاهد تصویر مورد اشاره باشید. نکته: این تصویر حاوی اسپویلر است.

همانطور که می‌بینید، بر خلاف شایعه‌های قبلی این مورد جدید منطقی به نظر می‌رسد. البته از آنجا که احتمالا مربوط به مراحل اولیه توسعه بازی است به همین دلیل برخی از شخصیت‌های هنوز تصویر مشخصی ندارند. جایگاه‌های کاملا خالی هم احتمالا مربوط به شخصیت‌هایی هستند که قرار است در قالب محتوای پس از عرضه به بازی اضافه شوند.

اگر این تصویر رسمی باشد، بنابراین سه شخصیت مرموزی که تاکنون اشاره دقیقی به حضورشان نشده Mileena ، Shang Tsung و Shinnok هستند.

از سوی دیگر، رسمی بودن این لیست قطعا برخی از طرفداران بازی را به دلیل عدم حضو برخی شخصیت‌های مهم و پرطرفدار ناامید خواهد کرد. برای مثال همچنان اثری از Rain یا Reptile وجود ندارد. البته این امید وجود دارد که این شخصیت‌ها نیز جزء محتوای پس از عرضه بازی باشند.

نظر شما در مورد این لیست چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرده است؟

Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (سه شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برای PS4 ،Xbox One ،PC و Nintendo Switch در دسترس قرار خواهد گرفت.