Menu

تاریخ انتشار The Last of Us: Part II توسط یکی از شرکت کنندگان رویداد Destination PlayStation لو رفت

Destination PlayStation رویدادی به میزبانی Sony است که در آن جزئیات بسیار زیادی برای رسانه‌ها و خبرنگاران به اشتراک گذاشته می‌شود اما هیچ یک از اخبار آن برای عموم به‌طور رسمی در دسترس قرار نمی‌گیرند. آن‌ها به دلیل عدم شرکت در E3 2019، تصمیم گرفتند به جای آن، چنین رویدادی را برگزار کنند. حال به‌نظر می‌رسد تاریخ انتشار The Last of Us: Part II هم از همین رویداد لو رفته باشد.

به گزارش پردیس گیم، یکی از خبرنگاران حاضر در رویداد لو داد که عناوینی مانند Deat Stranding ،Days Gone و همچنین Ghost of Tsushima و The Last of Us: Part II نمایش جدیدی داشتند و در نمایش The Last of Us: Part II، چهره شخصیت جوئل نشان داده شد. او برای اثبات حضور خود در رویداد، تصاویری هم از آن منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

وی همچنین تصاویر و ویدیوهای بیشتری را به اشتراک گذاشت که می‌توانید آن‌ها را از این لینک مشاهده کنید. مهم‌تر از همه، او با به اشتراک‌گذاری تصویری، تاریخ انتشار The Last of Us: Part II را لو داد که ظاهرا برای 25 اکتبر (3 آبان 98) در نظر گرفته شده است.

The Last of Us: Part II

هیچ یک از این موارد تایید نشده اما به‌نظر می‌رسد تاریخ انتشار بازی برای مهمانان آن رویداد مشخص شده و ظاهرا تصاویر و ویدیوها معتبر هستند. نظر شما در رابطه با این اطلاعات لو رفته چیست؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.