Menu

چگونه بازی های PS4 را ارزان تجربه کنیم؟

رسانه آموزشی گیم آموز در طول مدت فعالیت خود سعی کرده تا آموزه ها و تجربیات چندین ساله خود در راستای تهیه بازی های ویدیویی کنسول های نسل 8 و به خصوص کنسول محبوب PS4 را در قالب کتاب ها و پکیج های ویدیویی آموزشی در اختیار گیمران عزیز و فهیم کشور قرار داده تا نیازی به صرف هزینه های سنگین و بعضاً میلیونی برای تهیه بازی های مورد علاقه خود نداشته باشند ، و بتوانند با خیالی آسوده و راحت بازی های روز را با قیمت های فوق العاده پایین و بعضا رایگان تهیه نمایند.

در همین راستا محصولاتی چون کتاب طلایی چگونه ارزان بازی کنیم ، پکیج نقره ای صفر تا صد اکانت PSN و پکیج اکانت بدون هزینه را با آخرین متدها و روش های سال 2019 و با بروزرسانی های مداوم و رایگان با قیمت های فوق العاده مناسب برای گیمران حرفه ای و مبتدی آماده کرده ایم.

دیگر محصول ارزشمند و کاربردی وب سایت گیم آموز پکیج الماس است که حاوی دو کتاب طلایی چگونه ارزان بازی کنیم و کتاب پلاتینیوم کسب درآمد از فروش بازی های دیجیتال و اکانت های شیرینگ می باشد که با 20 درصد تخفیف تقدیم شما عزیزان می شود.

همچنین افتخار این را داشته ایم که از شروع فعالیت تا به الان بیش از 2500 تیکت در قالب پشتیبانی از محصولات آموزشی ، راهنمایی استفاده از محصولات ، و پشتیبانی قبل و بعد از فروش محصولات آموزشی وب سایت گیم آموز را پاسخ داده ایم .

محصول جدید گیم آموز با 20 % تخفیف به درخواست کاربران

از شما دعوت می کنیم به وب سایت ما به آدرس ذیل مراجعه کرده و محصولات ما را مشاهده نمایید.

محصولات وب سایت آموزشی گیم آموز

همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات ، شرکت در قرعه کشی و دریافت جوایز و مشاهده نظرات مشتریان در رابطه با محصولات گیم آموز ، از طریق لینک ذیل عضو پیج اینستاگرام گیم آموز شوید.

پیج اینستاگرام گیم آموز