Menu

تماشا کنید: ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی The Sinking City منتشر شد

The Sinking City عنوانی در سبک اکشن/ادونچر و معمایی می‌باشد که توسط Frogwares توسعه پیدا کرده و Bigben Interactive وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده خواهد داشت. داستان این بازی از کارهای نویسنده‌ی معروف ژانر وحشت یعنی "هاوارد فیلیپس لاوکرفت"(H.P. Lovecraft) الهام گرفته شده و در شهر Oakmont ایالت ماساچوست که توسط سیلی ماوراءالطبیعی دچار مصیبت شده است، روایت می‌شود. دز این عنوان، بازیکنان کنترل کارگاهی خصوصی به نام "چارلز رید"(Charles Reed) را در اختیار می‌گیرند که به دنیال راهی برای درمان بینش برزخیِ خود می‌باشد. The Sinking City بیشتر بر روی به چالش کشیدن انگیزه‌ی کندوکاو و قدرت‌های استقراییِ بازیکنان تمرکز می‌کند. استودیوی سازنده در این مورد می‌گوید:" ما هرگز به شما نمی‌گوییم که چگونه به یک کوئست نزدیک شوید، به کجا بروید، به دنیال چه چیزی باشید و اینکه چه کسی را باید متهم کنید."

زمانی که شما یک صحنه‌ی جرم احتمالی را مکان‌یابی می‌کنید، می‌توانید آن را برای پیدا کردن شواهد حست و جو کنید و سپس از دفترچه‌ی خود برای ثبت کردن، بازدید و آنالیزِ مواردی که به هم مربوط می‌باشند، استفاده کنید. در برخی سوژه‌ها، به دست آوردن شواهد به سادگیِ بلند کردن آن‌ها از روی زمین می‌باشد و در برخی دیگر، باید از توانایی‌های ماوراءالطبیعیِ ریچارد استفاده کنید.

حال به گزارش پردیس‌گیم، وبسایت Eurogamer ویدئویی از گیم‌پلی The Sinking City منتشر کرده است که در زیر می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید. در این ویدئو، استودیوی سازنده ویژگیِ "کاخ ذهن"(Mind Palace) را نشان می‌دهد که به طور مستقیم از مجموعه‌ بازی‌های Sherlock Holmes که توسط همین استودیو ساخته شده‌اند، برگرفته شده است. هم‌چنین باید نتیجه‌گیری کنید که سرنخ‌های پیدا شده، به کدام نحقیق مربوط است.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید دمویی 12 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را از اینجا تماشا کنید. The Sinking City در تاریخ 21 مارس(پنج‌شنبه 1 فروردین) بر روی پلتفرم‌های PC ،Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.