Menu

نگاهی به نقدها و نمرات بازی Trials Rising؛ عنوانی لذتبخش و مفرح که شما را برای مدتی بسیار سرگرم می‌کند

بازی Trials Rising، آخرین نسخه از سری Trials، دیروز برروی کنسول‌های PlayStation 4 ، Xbox One و Nintendo Switch و پلتفرم PC عرضه شده و از همین رو منتقدین به نقد و بررسی بازی پرداخته‌اند. این عنوان توسط استودیو RedLynx و Ubisoft Kiev توسعه یافته و همانند نسخه‌های پیشین این سری وظیفه نشر آن بر عهده Ubisoft بوده است.

در ادامه با هم برخی از نقدهای بازی را مرور می‌کنیم.

PlayStation LifeStyle 95

Trials Rising عنوانی خالص و لذتبخش است که در بهترین حالت ممکن قرار دارد.

Critical Hit 90

Trials Rising عنوانی به شدت لذتبخش است که سادگی و عمق را در کنار یکدیگر به بهترین حالت ممکن قرار داده است. تنها مورد منفی بازی را می‌توان موسیقی‌های آن دانست که گاهی اوقات آزاردهنده می‌شوند.

IGN Italia 87

یک بازی Trials عالی که هم برای افراد تازه‌وارد و هم طرفداران و حرفه‌ای‌های این سری مناسب است. با وجود ویژگی‌های بسیار خوب بخش آنلاین، پتانسیل و لذت بازی به سمت بی‌نهایت میل می‌کند.

DualShockers 85

Trials Rising را می‌توان به راحتی به عنوان بهترین نسخه‌ی این سری 2.5 بعدی قلمداد کرد که می‌تواند شما را برای ماه‌ها سرگرم نگه دارد.

Eurogamer Italy 80

Trial Rising تجربه‌ای همانند نسخه‌های پیشین ارائه می‌دهد ولی با این وجود نمی‌توان به زمین‌های مسابقه‌ی دیوانه‌وار، چالش‌های بخش چندنفره و ده‌ها محتویات جذاب بازی "نه" گفت.

God is a Geek 80

Trials Rising لذت خالص مسابقه را در زمین‌های مسابقه‌ای دیوانه‌وار به بازیکنان اعطا می‌کند. با وجود چالش‌هایی متنوع، به نظر می‌رسد این سری تا حد ممکن به پیشرفت کرده است.

GamesRadar+ 80

حتی با وجود سیستم پیشرفت زمخت بازی، Trial Rising در بخش‌هایی نظیر زمین‌های مسابقه‌ی متنوع، کنترل بسیار خوب، و بخش آموزشی بسیار عالی به نظر می‌رسد.

We Got This Covered 80

نمی‌توان به Trials Rising به چشم یک نسخه تکامل یافته از سری Trials نگاه کرد؛ ولی به جای آن، RedLynx توانسته دنباله‌ای هوشمندانه عرضه کند که با داشتن همان گیم‌پلی عالیِ نسخه‌های پیشین، در بخش‌‌های جانبی پیشرفت داشته باشد.

IGN 79

Trial Rising برخی از بهترین مراحل این سری را ارائه می‌کند و بخش آمورشی آن نیز بهتر از هر بازی دیگری به شما چگونگی بازی‌کردن و پیاده‌کردن حتی سخت‌ترین حرکات را آموزش می‌دهد. زمین‌های مسابقه متنوع بازی متاسفانه پشت ساعت‌ها بازی برای بازکردن قفل شده‌اند که گاهی اوقات تلاش برای بازکردن آن‌ها واقعا خسته‌کننده و دلسردکننده می‌شود. ولی به هرحال برگشتن به روی موتور و تلاش برای به دست آوردن مدال‌ها بازیکنان را وادار می‌کند تا از خط پایان عبور کنند.

GameSpot 70

Trials Rising سرگرم‌کنندگی و چالش برانگیزبودن و گیم‌پلی خوب این سری را حفظ کرده است و براساس آن‌ها نیز یک بخش آموزشی خوب برای یاددادن مهارت‌های اولیه ایجاد کرده است. ولی مشکلات نسخه‌های قبلی نیز هم‌چنان پابرجا هستند. بخش ایجاد زمین مسابقه در این نسخه هم جذاب نیست و گاهی اوقات عبور از موانع بیشتر از اینکه نیازمند مهارت و توانایی بالا باشد، نیازمند شانس است. Trials Rising نسخه‌ای انقلابی در این سری نیست؛ بلکه دعوت‌نامه‌ایست برای گذراندن چالش‌های هیجان‌انگیز و گاهی مسخره‌ی سری Trials!

ScreenRant 60

آن دسته از افرادی که می‌توانند با گیم‌پلی نه چندان خوشایند Trials Rising کنار بیایند، از لحظه لحظه‌ی گیم‌پلی و مکانیک‌های اصلی بازی لذت خواهند برد؛ Trials Rising مثالی کامل از عنوانیست که با ایجاد تغییرات مدرن و اندک لذت را از بازی بیرون برده و سبب داشتن تجربه‌ای نه چندان لذتبخش شده است.

میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک: 80

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.