Menu

سیستم مورد نیاز بازی Dead or Alive 6 اعلام شد

زمان زیادی به انتشار بازی Dead or Alive 6 باقی نمانده و بازی در تاریخ 10 اسفند ماه عرضه می‌شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، حال در صفحه‌ی بازی در Steam، سیستم مورد نیاز بازی اعلام شد. یک مقدار فاصله‌ی سیستم مورد نیاز بازی و سیستم پیشنهادی آن زیاد به نظر می‌رسد. البته با توجه به سیستم مورد نیاز این بازی، اکثر سیستم‌های متوسط حال حاضر قادر به اجرای بازی خواهند بود.

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل (تنها 64 بیت): 10
پردازنده: Intel Core i5-4690 یا بالاتر
میزان حافظه مورد نیاز: 8GB
کارت گرافیک: GeForce GTX 770 با قابلیت پشتیبانی از DirectX 11
فضای خالی مورد نیاز: 50GB

سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل (تنها 64 بیت): 10
پردازنده: Intel Core i7-8700 یا بالاتر
میزان حافظه مورد نیاز: 16GB
کارت گرافیک: GeForce GTX 1060 با قابلیت پشتیبانی از DirectX 11
فضای خالی مورد نیاز: 50GB

یکی از دلایلی که بازی سیستم خیلی خوبی برای حالت پیشنهادی خود می‌خواهد، تغییر موتور بازی و به روز شدن آن و همچنین بهبود کلی گرافیک بازی است. این بازی نسبت به شماره‌ی قبلی خود بهبود زیادی را در بخش گرافیک می‌بیند. در صفحه‌ی Steam بازی نیز ذکر شده است که این یازی قرار است ویژگی‌هایی بصری بازی‌های سبک مبارزه‌ای را به یک سطح کاملا جدید برساند. چهره‌های بهبود یافته، گرافیک زیبا و جذاب و همچنین جلوه‌های ویژه‌ای مانند عرق کردن شخصیت‌ها و و خاک آلود شدن آن‌ها از جمله ویژگی‌های جدید این بازی است.

خوشبختانه به نظر می‌رسد که نسخه‌ی PC این بازی بر خلاف نسخه‌ی قبلی که از مشکلات زیادی همچون افت گرافیک بازی و بخش آنلاین رنج می‌برد، این مشکلات را نداشته باشد. بازی Dead or Alive 6 در تاریخ 10 اسفند ماه برای پلتفرم‌های PS4،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.