Menu

تماشا کنید: آخرین تریلر بازی Devil May Cry 5 منتشر شد

Devil May Cry V عنوانی در سبک اکشن/ادونچر و هک اند اسلش می‌باشد که شرکت Capcom وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را بر عهده دارد. وقابع این نسخه، چندین سال پس از پایان Devil May Cry 2 جریان دارد. در این بازی مردی که با نام V شناخته می‌شود به دفتر Devil May Cry می‌آید تا شخصیت محبوب این سری بازی یعنی "دانته"(Dante) را برای فیصله دادن به حملات شیاطین در سراسر دنیا، استخدام کند. در همین حال نیز "نیرو"(Nero) آژانس شیطان کشی! خود را به کمک مهندسی به نام "نیکو"(Nico) راه اندازی کرده؛ "نیکو" همان شخصی می‌باشد که بازوی مکانیکی "نیرو" به نام Devil Breaker راه طراحی کرده است. در قسمت پنجم "نیرو" به دنبال شخصی می‌باشد که بازوی وی را قطع کرده و در این راه با "دانته" ملاقات خواهد کرد. برای آگاهی بیشتر درباره‌ی این فرنچایز و داستان قسمت پنجم می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

حال در فاصله‌ی چند روز مانده به انتشار Devil May Cry V، آخرین تریلرِ این بازی منتشر شده است که در پردیس‌گیم می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید. لازم به ذکر است که این تریلر حاوی اسپویل‌های داستانی می‌باشد و اگر می‌خواهید که جزئیات داستان این بازی برای شما مشخص نشود، این تریلر را تماشا نکنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

واکنش مجله‌ی Famitsu به Devil May Cry 5 کاملا مثبت بوده است. بازی توانست سه نمره 9/10 و یک نمره 10/10 از این مجله دریافت کند که در میانگین امتیاز بازی را به 37/40 می‌رساند. منتقدین فامیتسو از مواردی مانند کیفیت بصری بازی،طراحی،استایل هنری،متفاوت بودن گیمپلی سه شخصیت قابل بازی،سیستم Devil Breaker دانته و میان‌پرده‌های هنری و جذاب تعریف کردند. همچنین در نقد ذکر شده است که بازی 15 ساعت گیمپلی خواهد داشت که دقیقاََ مطابق صحبت‌های ناشر می‌باشد. از اخبار مربوط می‌توان به شلیک 6 گلوله به سمت صداپیشه‌ی دانته اشاره کرد که جزئیات آن را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. Devil May Cry V در تاریخ 8 مارس 2018 (17 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.