Menu

تهیه‌کننده Devil May Cry 5 خواهان آمدن سری بر روی Nintendo Swtich است

کنسول Nintendo Switch در آینده نزدیک عناوین اکشن/H&S متعددی دریافت خواهد کرد که حتی بعضی از آن‌ها مانند Astral Chain و Bayonetta 3 در انحصار این کنسول قرار دارند اما این پلتفرم تا به امروز از دریافت عناوین سری Devil May Cry محروم بوده است، سری بازی پر طرفداری که می‌تواند طرفداران Switch را خوشحال کند. به نظر می‌رسد سازندگان Devil May Cry 5 نیز چنین چیزی در سر دارند چرا که به آمدن سری بر روی این کنسول علاقه و ذوق نشان دادند.

به گزارش پردیس‌گیم، اخیراََ تولیدکننده Devil May Cry 5 در طول مصاحبه با Express اعلام کرد، علاقه دارد سری DMC را بر روی سیستم هایبردی Nintendo ببیند. او در ابتدای صحبت‌های خود گفت، اگرچه Capcom هیچ برنامه‌ای در این مورد ندارد اما پورت بازی‌های Devil May Cry بر روی Switch چیزی است که او شخصاََ علاقه زیادی به آن دارد.

واکر در این مورد گفت:

"ما چیزی برای Switch رونمایی نکرده‌ایم و این درست است. ما شخصاََ علاقه داریم که یک بازی Devil May Cry را بر روی Switch تجربه کنیم. من کسی هستم که همیشه خواهان پورت بازی‌های مختلف بر روی این کنسول هستم."

"در هر حال به طور رسمی چیزی برای این کنسول رونمایی نکردیم. بنابراین بیایید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد."

به نظر نمی‌رسد شاهد عرضه Devil May Cry 5 بر روی Nintendo Switch باشیم اما این امکان وجود دارد که کالکشنی از نسخه‌های قبلی برای دارندگان این پلتفرم در دسترس قرار گیرد. کسی چه می‌داند شاید حتی یک روز شاهد دانته در Super Smash Bros باشیم.

از طرفی ظاهراََ Capcom به دنبال گسترش بازی‌های خود بر روی این پلتفرم می‌باشد چرا که پس از سه ماه سکوت خبری، Capcom در حساب کاربری رسمی خود در توییتر بالاخره تاریخ عرضه سه نسخه Reisdent Evil‌‍ی که قرار بود بر روی پلتفرم Switch عرضه شوند را اعلام کرد. قرار است سه بازی Resident Evil 0،Resident Evil 4 و Resident Evil در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال آینده برای Switch منتشر شوند. همچنین تاریخ شروع پیش خرید این سه بازی نیز از 8 اسفند آغاز شده است. مطمئنا منتشر شدن این سه بازی بر روی Switch برای کاربران این کنسول خبر بسیار خوش حال کننده‌ای بوده است و تجربه‌ی این سه بازی شاهکار بر روی Switch قطعا تجربه‌ی منحصر به فردی را خواهد داشت. شاید پس از این تصمیم شاهد آمدن سری DMC بر روی کنسول هایبردی باشیم.

همانطور که می‌دانید چندی پیش اولین نقد و بررسی بازی از سوی مجله ژاپنی فامیتسو منتشر شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، بازی توانست سه نمره 9/10 و یک نمره 10/10 از این مجله دریافت کند که در میانگین امتیاز بازی را به 37/40 می‌رساند، جالب است بدانید این دقیقاََ همان نمره‌ای می‌باشد که Resident Evil 2 Remake ماه گذشته از این مجله دریافت کرد. منتقدین فامیتسو از مواردی مانند کیفیت بصری بازی،طراحی،استایل هنری،متفاوت بودن گیمپلی سه شخصیت قابل بازی،سیستم Devil Breaker دانته و میان‌پرده‌های هنری و جذاب تعریف کردند. همچنین در نقد ذکر شده است که بازی 15 ساعت گیمپلی خواهد داشت که دقیقاََ مطابق صحبت‌های ناشر می‌باشد.

Devil May Cry 5 برای عرضه در تاریخ 8 مارس(17 اسفند) در نظر گرفته شده است.

نظر شما در این باره چیست؟