Menu

Horizon: Zero Dawn به فروش 10 میلیون نسخه‌ای دست یافت

در میان عناوین انحصاری کنسول محبوب PS4، بازی Horizon: Zero Dawn مانند جواهری می‌درخشد، عنوانی که احتمالاََ تیم سازنده آن در آینده از پتانسیلش استفاده خواهند کرد. بازی نقش‌آفرینی استودیو Guerrilla Games با ارائه داستان جذاب،سیستم مبارزه بی‌نظیر و کیفیت گرافیکی خارق‌العاده یکی از بهترین‌های 2017 می‌باشد.

دو سال از انتشار بازی می‌گذرد و رئیس استودیو Guerrilla Games، "هرمن هالست"، در به روز رسانی جدید در بلاگ پلی‌استیشن به سالگرد عرضه بازی اشاره کرده است. در به روز رسانی مذکور، هالست تایید می‌کند که Horizon: Zero Dawn توانسته است در بازه دو ساله انتشار خود به فروش 10 میلیون واحدی در سرتاسر جهان دست پیدا کند.

هالست در این باره نوشت:

"این سخت است که باور کنیم 2 سال تمام از عرضه Horizon Zero Dawn می‌گذرد. وقتی بازی در تاریخ 28 فوریه 2017 عرضه شد، من در GDC حضور داشتم و دقایق را با گروهی از اعضای Guerrila Games و شوهی یوشیدا می‌شمردیم. بازخوردهای اولیه به این نکته اشاره داشتند که ما کاری خاص انجام دادیم اما ما هیچوقت فکرش را نمی‌کردیم که حتی در سال 2019 نیز پیام‌های تحسین طرفداران را بخوانیم."

"و حالا ما به اینجا رسیدیم و بازی 10 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته است، این که ما توانستیم سفر Aloy را به بازیکنان ارائه دهیم بسیار عجیب و بی‌نظیر می‌باشد. ما واقعاََ بخاطر وجود این همه طرفدار و پست‌های تحسین‌برانگیزی که در رابطه با بازی برای ما می‌فرستند تحت تاثیر قرار گرفتیم."

به گزارش پردیس گیم، استودیوی Guerrilla Games مدتی پیش در جریان یک آگهی استخدامی خواستار جذب چند شخص با تجربه در زمینه‌ی بازی‌های آنلاین بود. اکنون طبق گزارش‌هایی که در فروم ResetEra منتشر شده است، 2 شخص مطرح با سابقه‌ی کاری درخشان به تیم این توسعه دهنده اضافه شده‌اند.

اولین شخص سیمون لاروچه (Simon Larouche)، کارمند سابق شرکت Ubisoft می‌باشد که سابقه‌ی کارگردانی یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین این نسل یعنی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege را در کارنامه‌ی خود دارد. بر اساس گزارش‌ها این شخص در توسعه‌ی عنوان Killzone 2 هم نقش داشته است.

علاوه بر آن یکی دیگر از کارمندان سابق Ubisoft یعنی کریس لی (Chris Lee) نیز که سابقه‌ی کار به عنوان طراح را در Tom Clancy’s Rainbow Six Siege دارد نیز هم اکنون به عنوان طراح ارشد استودیوی Guerrilla Games استخدام شده است.

با توجه به این مدارک می‌توان انتظار داشت که این استودیوی هلندی هم اکنون در حال ساخت یک بازی چندنفره باشد. البته این لزوما به معنای تمرکز کامل این شرکت بر روی این بازی نمی‌باشد، زیرا طبق خبرهایی که منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد که استودیوی Guerrilla Games هم اکنون به 2 گروه تقسیم شده باشد.

نظر شما در این باره چیست؟