Menu

گزارش: Persona 5 S در پاییز 2019 برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد

Atlus در ماه گذشته از پروژه جدید Persona 5 رونمایی کرد که در حال حاضر با نام Persona 5 R شناخته می‌شود. جزئیات بیشتر در ماه آینده منتشر خواهد شد اما به‌نظر می‌رسد در میان اعلامیه‌های این ناشر ژاپنی، Persona 5 S هم وجود دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، شخصی به نام Mr. Ohya که قبل از معرفی رسمی Persona 5 R در رابطه با آن صحبت کرده بود، در اوایل روز جاری گفت Persona 5 S طی پاییز سال 2019 برای PS4 و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. تاییدیه رسمی در این رابطه را در ماه مه (اردیبهشت-خرداد) می‌بینیم بنابراین به‌نظر می‌رسد از پروژه Persona 5 R هم در ماه مارس (اسفند-فروردین) رونمایی شود.

عرضه Persona 5 برروی Nintendo Switch در حال حاضر احتمال بسیار بالایی دارد. نه تنها Atlus دامنه Persona 5 S را ثبت کرده، بلکه شخصت اصلی بازی به نام Joker هم قرار است به عنوان یک شخصیت محتوای قابل دانلودی به Smash Bros. Ultimate اضافه شود. با توجه به اینکه فقط نسخه‌های فرعی Persona برروی کنسول‌های Nintendo در دسترس هستند، منطقی نیست که بدون داشتن یک بازی اصلی از این سری، شخصیت Joker به یکی از عناوین انحصاری بزرگ Nintendo اضافه شود.

Persona 5 در حال حاضر برای PS4 و PS3 در دسترس قرار دارد.