Menu

سازنده The Division 2 از چالش ساخت یک بازی مناسب برای همه سلیقه‌ها می‌گوید

تمام بازی‌های AAA باید مسئولیت انتظارات بالا را به دوش بکشند اما این مورد برای عناوین خدمات‌محور سنگین‌تر خواهد بود و همین موضوع باعث مشکل برای آن‌ها شده است. با این حال، به‌نظر می‌رسد The Division 2 با بهبود مشکلات زمان عرضه نسخه قبلی و افزودن عناصر و مکانیک‌های جدید، قصد از بین بردن این نفرین را دارد.

این عنوان می‌خواهد برای بسیاری از افراد مناسب و خدمات‌رسان باشد و با داشتن 40 ساعت بخش داستانی، به‌صورت تک‌نفره هم لذت‌بخش خواهد بود. همچنین با تمرکز گسترده سازندگان برروی محتویات پس از پایان بخش داستانی، The Division 2 قرار است برای کسانی که از سبک لوت کردن خوش‌شان می‌آید هم مناسب باشد. حالت PvP هم برای افراد علاقه‌مند به رقابت چندنفره آنلاین ساخته شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، دیوید پولفلت به عنوان مدیر عامل استودیوی Ubisoft Massive، در مصاحبه‌ای با مجله EDGE راجع به چالش‌های ساخت چنین عنوانی صحبت کرد و توضیح داد که سازندگان چگونه می‌خواهند از پس چنین ماموریتی بر آیند:

"اگر به یادگیری‌های ما از The Division نگاهی بیندازید، می‌فهمیم که ما می‌دانیم مردم بازی را به روش‌های مختلف زیادی تجربه می‌کنند و عاشق جنبه‌های متفاوت بازی می‌شوند. انتظار می‌رود The Division مناسب سلیقه‌های زیادی باشد که هرگز چیز آسانی نیست. چگونه عنوانی می‌سازید که به تمام آن سلیقه‌ها خدمات برساند؟ پاسخ این است که باید یک بازی هیولا بسازید.

من فکر می‌کنم این یک چالش برای بازی‌های دیگر این سبک است. از شما انتظار می‌رود برای تمام سلیقه‌ها و اولویت‌ها چیزی برای ارائه داشته باشید. انجام این کار بسیار جالب اما سخت است و با این حال باید این را هم به یاد داشته باشید که استودیوی Massive دارای 20 سال سابقه کاری بوده و خواهان آسان‌ترین چالش‌ها نیستیم. ما می‌خواهیم در رقابت قهرمانان برنده شویم و بله، این کار بسیار دشوار است ولی به همین دلیل بابت آن هیجان‌زده هستیم."

The Division 2 تاکنون قطعا امیدوار کننده به‌نظر می‌رسد. بتای آزاد بازی روز آینده آغاز خواهد شد و تا 4 مارس (13 اسفند) ادامه دارد بنابراین اگر نسبت به آن شک داشته‌اید، حالا زمان امتحان کردن است.