Menu

سورپرایز جدیدی از Bethesda در مورد سری Fallout در راه است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت wccftech، به تازگی در سایت Amazon بازی جدیدی از سوی Bethesda دیده شده است. یکی از کاربران توییتر با نام Wario64 این اطلاعات را منتشر کرده است که در لیست این فروشگاه اینترنتی، بازی جدیدی اضافه شده است که هنوز نامی ندارد اما در قسمت سازنده‌ی این بازی نام Bethesda ذکر شده است.

هنوز اطلاعاتی از بازی مانند اسم آن، تاریخ انتشار بازی و همچنین کاور آن مشخص نشده اما پاتفرم‌های مقصد بازی PC و PS4 و Xbox One و برای همین نسل ذکر شده است. همچنین سه نسخه‌ی استاندارد، دلاکس و کالکتور برای بازی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ویدیوی شمارش معکوسی برای بازی نیز در صفحه‌ی آن گذاشته شده است.

Bethesda عناوین زیادی را در دست انتشار دارد. بازی‌هایی مانند Starfield و Elder Scrolls VI که تاریخ مشخصی برای انتشار آن‌ها مشخص نشده است. احتمالات زیادی هم برای این بازی معرفی نشده ذکر شده است. برخی احتمال می‌دهند که این بازی، بازسازی دوباره‌ی Fallout 3 یا Fallout New Vegas و یا هر دوی آن‌ بازی‌ها باشد. با توجه به گذشت 11 سال از انتشار Fallout 3 و مشکلات زیاد این بازی با Windows 10، احتمال این که شاهد بازسازی این دو بازی شاهکار باشیم زیاد است. برخی نیز منتظر منتشر شدن نسخه‌ی سه بعدی بازی Fallout هستند تا این بازی قدیمی را نیز بتوانند دوباره تجربه کنند.

احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این سری مانند Fallout 5 با توجه به این که Fallout 76 به تازگی منتشر شده خیلی کم به نظر می‌رسد. به هر حال این خبرها و شایعات هر روز منتشر می‌شود و باید تا زمان اعلام واکنش رسمی Bethesda به این شایعات صبر کنیم.