Menu

مایک یبارا به شایعات مربوط به آمدن Xbox Game Pass برروی Switch و PS4 واکنش نشان داد

طی چند روز گذشته شایعات زیادی در ارتباط با رابطه و همکاری Microsoft و Nintendo در دسترس قرار گرفته است. از آمدن سرویس Xbox Game Pass از طریق سیستم استریم xCloud برروی Switch گرفته تا انتشار برخی عناوین انحصاری بزرگ برای آن کنسول که گزارشاتی باور نکردنی بودند.

در حالی که مطمئنا انتظار نداریم Xbox یا Nintendo تا زمان اعلامیه رسمی، این گزارشات را تایید یا رد نکنند (البته اگر اعلامیه رسمی وجود داشته باشد)، مایک یبارا به عنوان معاون بخش Xbox، در حساب توئیتر خود واکنش‌های جالب و شوخ‌طبعانه‌ای نسبت به شایعات نشان داده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، یبارا در یک توئیت تصویری منتشر کرد (بالا) که در آن توضیح دیکشنری کلمه "شایعه یا Rumour" دیده می‌شود. در ادامه نیز در توئیت دیگر خود گفت "اینکه من فقط بازی‌های PC انجام می‌دهم شایعه است." نمی‌توان برداشت خاصی کرد که آیا او شایعات چند روز گذشته را تایید یا تکذیب کرده اما در تصویری که وی به اشتراک گذاشته، نوشته شده "به شایعات گوش ندهید." همچنین وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت نه تنها بازی‌های PC، بلکه همه عناوین را تجربه می‌کند بنابراین ظاهرا قصد داشته با آن جمله، مثالی در رابطه با منظور خود زده باشد و احتمالا هم شایعات مربوط به Xbox Game Pass را تکذیب کرده است.

خارج از این بحث، طبق یک گزارش دیگر، به‌نظر می‌رسد Microsoft قصد دارد از کنسول نسل بعدی خود در E3 2019 رونمایی کند که در سال 2020 منتشر خواهد شد و Halo Infinite یکی از بازی‌های زمان عرضه آن است. جزئیات بیشتر را در این بخش دنبال کنید.