Menu

تخفیف ویژه هیولا همزمان با زادروز خواجه نصیرالدین طوسی

تخفیف ویژه هیولا همزمان با زادروز خواجه نصیرالدین طوسی

پنجم اسفند سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی، دانشمند بزرگ ایرانی است به همین مناسب علاقه‌مندان می‌توانند تا فردا ششم اسفند بازی انگاره را از درگاه عرضه‌ بازی‌های رایانه‌ای دیجیتال هیولا با تخفیف ویژه دریافت کنند.

انگاره عنوانی است در سبک پازل که در آن شما با تکیه بر قوانین حرکت و هندسه، باید اشکال اسلیمی زیبایی خلق کنید که همگی آن‌ها بر پایه طراحی‌های ایرانی و اسلامی بوده و گوشه‌ای از هنر و فرهنگ این مرز و بوم را به نمایش می‌گذارد. این بازی عنوانی مستقل است که توسط مهدی بهرامی بازی‌ساز خوش ذوق ساخته شده و پایه و اساس گیم‌پلی بازی همان چیزی است که سال‌ها قبل، دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی کشف نموده بود و حال همان قوانین، تبدیل به عنوانی جذاب و گیرا شده که سال گذشته همزمان با عرضه‌ جهانی این بازی بر روی وب‌سایت هیولا نیز عرضه گردید و تجربه‌ی خاصی را به مخاطب خود منتقل می‌نماید.

خواجه نصیرالدین طوسی، دانشمند بزرگ ایرانی است که در زمینه‌های گوناگونی مانند نجوم، پزشکی، فلسفه و ریاضیات صاحب نظر بوده و کشفیات و تالیفات بسیاری را انجام داده، به نحوی که روز تولد او به نام روز مهندس نامگذاری شده است. سایت هیولا به جهت بزرگداشت زادروز این دانشمند برجسته، بازی انگاره را که به نوعی ادای دینی به هنر و دانش خواجه نصیرالدین است، با تخفیف ویژه برای کاربران عرضه خواهد کرد تا بازیکنان بیشتری با این بازی زیبا آشنا شوند و از آن لذت ببرند.

فروشگاه هیولا با حمایت از انگاره و دیگر عناوین ایرانی، علاوه بر تلاش برای کمک به بازی‌سازان ایرانی برای رساندن بازی خود به دست مخاطب، برای کاربران ایرانی نیز شرایط ویژه‌ای درنظر می‌گیرد تا با کمترین هزینه بتوانند بهترین عناوین ایرانی و خارجی را خریداری نمایند.

انگاره بر روی فروشگاه استیم نیز همزمان با انتشار داخلی عرضه شد که از این طریق بازیکنان خارجی هم می‌توانند با هنر ایرانی بیشتر آشنا شوند. قیمت این بازی بر روی فروشگاه استیم ۶.۹۹ دلار است که با احتساب نرخ دلار قیمتی نزدیک به ۱۰۰.۰۰۰ تومان خواهد شد ولی کاربران ایرانی می‌توانند تا ششم اسفند با مراجعه به فروشگاه هیولا و ثبت نام در آن، انگاره را با تخفیف ویژه‌ي روز مهندس با قیمت ۴.۲۰۰ تومان از هیولا دریافت نمایند.