Menu

Google به زودی از سخت‌افزاری کنسول مانند و یک کنترلر برای استفاده از پروژه استریم خود به نام Yeti رونمایی خواهد کرد

همان‌طور که می‌دانید چند وقتیست که Google در حال کار برروی سرویس استریم خود است. چند روز پیش نیز خبری منتشر شده بود که Google به زودی از سرویس خود رونمایی خواهد کرد که اکنون تصویر دعوت‌نامه و همچنین خبر رونمایی از یک کنسول به بیرون درز کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech طبق گزارشات اخبر انتظار می‌رود Google از برنامه‌هایش برای سرویس استریم و ابری خود در تاریخ 19 مارس (28 اسفند) در مراسم GDC 2019 رونمایی کند؛ چرا که به تازگی دعوت‌نامه‌ها و تصویری از برنامه‌های آن‌ها در فضای اینترنت لو رفته است.

این تکنولوژی اولین بار در طی یک همکاری با Ubisoft از طریق Project Stream به صورت عمومی معرفی شده بود. در این پروژه چند هزار نفر از شرکت‌کنندگان از آمریکا فرصت این را داشتند که بازی Assassin’s Creed Odyssey را از طریق مرورگر Chrome خود به صورت مستقیم استریم کنند؛ تنها وسیله مورد نیاز برای این کار داشتن اینترنتی مناسب و قدرت‌مند با سرعت 25 مگابیت بر ثانیه بود. Google در آخرین کنفرانس مالی خود نیز اعلام کرده که بازخوردها و نظرات نسبت به این پروژه بسیار مثبت بوده است.

با این وجود به گفته‌ی برخی از منابع این سرویس استریم همراه با یک سخت‌افزار گیمینگ کنسول‌مانند (و کنترلر) در مراسم GDC 2019 معرفی خواهد شد. شایان ذکر است در اولین گزارش منتشر شده از این پروژه که خبر از وجود چنین سرویسی (با اسم رمز Yeti) داده بود نیز ذکر شده بود که Google در حال آزمایش یک کنسول به همین منظور است. طبق گزارشات جدید نیز این سرویسِ کاملا مبتنی بر استریم به صورت داخلی در Google تست و آزمایش شده و شامل ویژگی چت و گفت‌وگو‌ِ در داخل بازی نیز خواهد بود.

اما Google تنها شرکتی نیست که در این مراسم از سرویس استریم خود رونمایی خواهد کرد. طبق اخبار پیشین Microsoft نیز قصد دارد در مراسم GDC 2019 به صورت کامل از سرویس استریم خود به نام xCloud رونمایی کند. برنامه‌ی آن‌ها برای برگزاری در تاریخ 21 مارس (1 فروردین) تدارک دیده شده است.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.