Menu

شایعه: Bully 2 توسط یکی از کارکنان Rockstar Games تایید شد

باری دیگر شایعاتی در رابطه با در دست ساخت بودن Bully 2 منتشر شده است. اینبار نیز این شایعه از سوی Swegta، کانالی در یوتیوب، به گوش می‌رسد. دفعه قبل نیز این کانال در دست توسعه بودن ادامه عنوان اکشن-ادونچر، Bully، را اعلام کرده بود.

در ماه ژانویه گذشته کانال مذکور ویدیوای با تیتر "Bully2: تصاویر هنری و نمونه‌های موسیقی" منتشر کرده بود که در بخش کامنت‌ها اکانتی با نام "اکلس مونتس" گفته بود:

"Bully 2 در حقیقت در دست ساخت قرار دارد."

حال ممکن است شما بگویید خب این چه اهمیتی دارد اما موضوع جدی‌نر از چیزی است که می‌پندارید. "الکس مونتس" یک طراح تکنیکی است که در Rockstar Games فعالیت می‌کند و به نظر می‌رسد در بخش کامنت‌های ویدیوی دیگری که محتویات Bully را پوشش می‌دهد نیز چنین کامنتی گذاشته است.

البته این احتمال نیز وجود دارد شخص مذکور تنها برای دست انداختن و شوخی چنین اکانتی را ساخته باشد، چیزی به طور حتم مشخص نیست اما اگر این شخص همانی باشد که فکر می‌کنیم به طور حتم بیانیه‌ او خبر از پروژه بعدی Rockstar می‌دهد.

اصولا اکانت‌های ترول تازه‌ساز هستند اما این اکانت در سال 2013 شکل گرفته و 189 نفر آن را دنبال می‌کنند. از طرف دیگر اکانت مذکور کانال کنفرانس سازنده را نیز دنبال کرده است.

اخیرا شایعه شده بود که Bully 2، عنوان بزرگ بعدی Rockstar پس از RDR2 است و شواهد جدید نشان می‌دهد که زمینه‌ها برای آغاز مراحل موشن کپچر و بازیگری این بازی در حال هموار شدن است.

بر اساس گزارش وبسایت Rockstar Intel، "یک استودیو بازی‌سازی بریتانیایی پیشگام" به تازگی یک کارگردان انتخاب بازیگر به نام جسیکا جفریز را برای پروژه جدید خود استخدام کرده است. با اینکه در این فراخوان بازیگری اشاره‌ای به نام Bully 2 نشده اما شواهد نشان می‌دهد که جفریز به دنبال "بازیگرانی نوجوان" و افرادی مسن برای ایفای نقش استادان دانشگاه است.

جزئیاتی از این پروژه که در فراخوان بازیگری قید شده:

"خشونت خفیف و ناسزا در نقش بازیگر جوان وجود دارد. پروژه یک درام هیجان‌انگیز است و در تمامی صحنه‌های حضور بازیگر جوان موارد حساس وجود دارد."

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، مراحل موشن کپچر این بازی در استودیو مشهور Pinewood واقع در لندن انجام می‌شود. صحنه‌هایی از بسیاری از فیلم‌های مطرح چون Star Wars: The Force Awakens و Goldfinger در همین استدیو ضبط شده است.

نظر شما در این باره چیست؟