Menu

گزارش: Watch Dogs 3 امسال عرضه خواهد شد و در لندن روایت می‌شود

بر اساس گزارش/شایعه‌ای جدید، Watch Dogs 3 در دست ساخت قرار دارد و امسال عرضه خواهد شد. همچنین گزارشات به ما می‌گویند، داستان این نسخه در انگلیس و شهر لندن روایت خواهد شد.

در ابتدا این گزارش از طریق پستی در 4chan شکل گرفت، بدان معنا که احتمال مزخرف بودن آن وجود دارد. در هر حال، "جیسون شریر" از کوتاکو که سابقه گزارشگری و لیک اطلاعات مختلف را زودتر از رونمایی رسمی دارد نیز تایید می‌کند بازی در انگلستان روایت می‌شود اگرچه در مورد تاریخ انتشار اطلاعاتی منتشر نکرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، نه تنها Watch Dogs 3 در سال جاری منتشر خواهد شد و در لندن روایت می‌شود بلکه بازی بیشتر از دو نسخه گذشته بر روی هک کردن تمرکز خواهد داشت و در بخش مبارزه تاکید کمتری بر روی چاقوها و تیراندازی دارد.(از حال و هوای Saints Row و GTA فاصله خواهد گرفت)

همچنین جالب است بدانید بازیکنان توانایی انتخاب جنسیت شخصیت اصلی بازی را خواهند داشت و در سطوح مختلفی می‌توانند شخصی‌سازی مورد علاقه خود را اعمال کنند. همانند Far Cry 5، انتخاب کردن جنسیت شخصیت اصلی تفاوتی در داستان به وجود نمی‌آورد و تنها در برخی از مواقع دیالوگ‌ها دستخوش تغییر می‌شوند.

البته باید بدانید که این خبر تنها در حد یک شایعه است و هیچ تاییدیه رسمی در اینباره صورت نگرفته، جیسون شریر نیز مکان بازی را تایید می‌کند و هیچ صحبتی از تاریخ انتشار به میان نیاورده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت dualshocker، شرکت Ubisoft در گزارش مالی که چندی پیش منتشر کرده، درباره‌ی این که چند بازی AAA در استودیو‌های این شرکت در دست توسعه قرار دارند و قرار است تا پایان اسفند سال آینده منتشر شوند، صحبت کرده است. در واقع این بازی‌ها قرار است در سال مالی 20-2019 منتشر شوند که این سال مالی در اسفند سال آینده پایان می‌یابد. احتمالا 3 یا 4 بازی قرار است منتشر شود.

چندی پیش نیز به لطف یکی از کاربران YouTube به نام SkullziTV، یک نام تجاری که در نوامبر گذشته فایل شده بود به تازگی به شکل عمومی پخش شده و در بین قسمت‌های مختلف آن می‌توان متوجه شد که این بازی به این زودی‌ها یا حتی نسل فعلی کنسول‌ها قرار نیست منتشر شود. در حقیقت چنین فایلی با انتشار بازی در سال جاری مغایرت دارد چرا که تقریباََ اطمینان داریم در سال 2019 خبری از PS5 و Xbox بعدی نیست.

نظر شما در این باره چیست؟