Menu

Thimbleweed Park در فروشگاه Epic Games به طور رایگان در دسترس قرار گرفت

همان طور که پیش از این اعلام شده بود بازی Thimbleweed Park از استودیو Terrible Toybox در فروشگاه Epic Games تا روز هفتم ماه مارس (16 اسفند) رایگان شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt بازی Thimbleweed Park آخرین بازی ساخته شده از سوی ران گیلبرت و گری وینیک است که در سال 2017 بر روی تمامی پلتفرم‌های کنسول، موبایل و PC عرضه شد. این دو پیش از به عنوان خالقان بازی Maniac Mansion و دو نسخه اول سری بازی های Monkey Island شناخته می‌شدند. این عنوان در سبک ماجراجویانه-اشاره و کلیک داستان تحقیقات دو مامور پیرامون یک حادثه قتل را روایت می‌کند. در این بازی شما این امکان را دارید که از میان چندین شخصیت، کارآگاه خود را انتخاب کنید و در محیطی پیکسلی به بازی بپردازید.

پیش از این نیز ما شاهد رایگان شدن عناوین فوق‌العاده و محبوبی در فروشگاه Epic Games بودیم که از میان آنها می‌توان به بازی‌هایی مانند Subnautica، Super Meat Boy، Axiom Verge و What Remains of Edith Finch اشاره کرد.

برای تجربه رایگان بازی ‌های این فروشگاه کافی است یک حساب کاربری در وبسایت Epic Games بسازید و لانچر اختصاصی آن را دانلود کنید و پس از دانلود رایگان بازی در بازه زمانی اعلام شده، بازی برای همیشه برای شما خواهد بود.