Menu

شایعه: نسخه بعدی Assassin’s Creed در سال 2020 عرضه شده و در ایتالیا جریان خواهد داشت

بنابر اخباری که اخیرا لو رفته، نسخه بعدی بازی Assassin’s Creed امسال عرضه نخواهد شد و به جای آن در سال 2020 یه عنوان یک بازی میان‌نسلی به ایتالیا باز خواهد گشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، این شایعات اخیر توسط پستی در وبسایت 4Chan (توسط همان افرادی که عرضه Watch Dogs 3 را فاش کرده‌اند) منتشر شده‌اند و ادعا دارند که بازه زمانیِ بازی چیزی میان نسخه‌های اصلی و نسخه‌های اخیر سری خواهد بود.

بنابر این پست، نسخه بعدی Assassin’s Creed در سال 2020 برای کنسول‌های نسل فعلی و نسل بعد عرضه شده و Legion نام خواهد داشت. این بدین معناست که به احتمال زیاد Legion یکی از بازی‌های زمان عرضه PS5 و Xbox بعدی خواهند بود.

بنابر این شایعه Legion در ایتالیا و در زمان دوره‌ِی "مارکوس آرلیوس" (Marcus Aurelius)، فیلسوف و امپراتور رومی و مشکلات وی و پسرش (کامودوس) و "سال 5 امپراتور" (193 پیش از میلاد) جریان خواهد داشت. در این عنوان شما در نقش "کاسیوس" و "لوسیا"، نوادگان شخصیت‌های Origins و Odyssey به بازی خواهید پرداخت. گیم‌پلی بازی نیر به احتمال زیاد شامل المان‌های RPG و داستان‌هایی یکسان برای هر 2 شخصیت خواهد بود. هم‌چنین این نسخه پایانی بر "3گانه باستانی" این سری خواهد بود.

نقشه بازی بیشتر شامل ایتالیا خواهد بود ولی مکان‌هایی از آلمان و Gaul (بخشی باستانی از اروپای غربی) نیز برای گشت‌وگذار در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. سیستم mercenary در این نسخه نیز با تغییراتی اندک وجود خواهد داشت.

به یاد داشته باشید تمامی این‌ گفته‌ها شایعه هستند و تا زمانی که Ubisoft این گفته‌ها را تایید یا رد نکند نمی‌توان بر درستی آن‌ها تکیه کرد. "جیسون شریدر" از Kotaku که به خاطر اخبار پیرامون Assassin’s Creed شناخته می‌‌شود گفته که این شایعات چندان دقیق و درست به نظر نمی‌رسند؛ با این حال او شایعات مرتبط با Watch Dogs 3 را تایید کرده که با توجه به ردکردن شایعه‌ی Legion، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

نظر شما چیست؟ به نظرتان چقدر از این شایعات حقیقت دارند؟ شما دوست دارید نسخه بعدی Assassin’s Creed در چه زمان و مکانی روایت شود؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.