Menu

تاریخ شروع به کار سرویس آنلاین کنسول Nintendo Switch مشخص شد

تاریخ شروع به کار سرویس آنلاین کنسول Nintendo Switch که مدت زیادی وعده‌اش داده بود، به تازگی توسط شرکت Nintendo مشخص شده است. علاوه بر آن این شرکت ژاپنی اعلام کرد که از شروع به کار این سرویس، کاربران ساکن در قاره‌ی آمریکای شمالی می‌توانند به صورت رایگان از این سرویس، به مدت 7 روز استفاده کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، شعبه‌ی آمریکای شرکت Nintendo به تازگی در توئیتر خود اعلام کرده است:‌ "سرویس آنلاین کنسول Nintendo Switch از تاریخ 18 سپتامبر (27 شهریور) کار خود را شروع می‌کند. شما می‌توانید اکنون به ثبت نام در این سرویس از طریق فروشگاه الکترونیکی کنسول خود یعنی eShop به مدت 7 روز، رایگان از این سرویس استفاده کنید. ما اطلاعات بیشتری را در جریان دایرکت آینده با شما به اشتراک می‌گذاریم."

علاوه بر آن این سرویس در قاره‌ی اروپا به جای 18 سپتامبر (27 شهریور)، در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) که یک روز دیرتر می‌باشد، آغاز به کار خواهد کرد.

شعبه بریتانیای Nintendo در توئیتر و در این رابطه اعلام کرد: "سرویس آنلاین کنسول Nintendo Switch از تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) کار خود را شروع می‌کند. شما می‌توانید اکنون به ثبت نام در این سرویس از طریق فروشگاه الکترونیکی کنسول خود یعنی eShop به مدت 7 روز، رایگان از این سرویس استفاده کنید. ما اطلاعات بیشتری را در جریان دایرکت آینده با شما به اشتراک می‌گذاریم."

جدیدترین دایرکت Nintendo که قرار است ما را بیشتر با خدمات سرویس آنلاین کنسول Switch آشنا کند، امروز برگزار خواهد شد. این دایرکت ابتدا برای نمایش در هفته‌ی گذشته برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل زلزله‌ای در هوکایدو که در ژاپن قرار دارد، نمایش آن به تاخیر افتاد.

برای کسانی که به هیچ وجه با این سرویس آشنایی ندارد، باید گفت که این مانند خدمات آنلاین PlayStation Plus و Xbox Gold می‌ماند که در آن به شما اجازه‌ی استفاده از بخش آنلاین و چند نفره‌ی بازی‌ها داده می‌شود و علاوه بر آن هر ماه تعداد بازی به صورت رایگان به شما اهدا خواهد شد. همچنین برای استفاده از قابلیت ذخیره سازی در فضای ابری (cloud saves) باید مشترک این سرویس باشید. شما در زیر می‌توانید لیست امکانات اولیه‌ی آن را مشاهده کنید:

بازی به صورت آنلاین

با دیگر بازیکنان سرتاسر دنیا می‌توانید به مبارزه و همکاری بپردازید و بازی‌های سازگار با این سرویس را همچون Splatoon 2 ،Arms ،Mario Kart 8 Deluxe ،Mario Tennis Aces ،Sushi Striker: The Way of Sushido و بازی‌های بیشتری که در آینده اضافه می‌شوند را تجربه کنید.

استفاده از بازی‌های کنسول Nintendo Entertainment System

شما می‌توانید با این سرویس از 20 بازی محبوب کنسول NES که این بار به صورت چند نفره و آنلاین هم قابل بازی هستند، لذت ببرید. همچنین به صورت مرتبط به تعداد این بازی‌ها افزوده خواهد شد.

ذخیره‌ی اطلاعات بازی‌ها به صورت ابری

اطلاعات مربوط به بازی‌های خود را به صورت آنلاین و بسیار آسان به صورت ابری ذخیره کنید. اطلاعات بیشتر از این قابلیت، قبل از شروع به کار سرویس پولی آنلاین اعلام می‌شود.

برنامه‌ی Nintendo Switch Online

با استفاده از این برنامه شما می‌توانید به صورت آنلاین و صوتی با دوستان خود چت کنید. البته این برنامه شامل ویژگی‌های دیگری هم می‌شود.

پیشنهادهای ویژه و استثنایی

شما می‌توانید با استفاده از این سرویس از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه‌ی بیشتری استفاده کنید.

هزینه‌ی اشتراک آنلاین کنسول Nintendo Switch به صورت ماهیانه 4 دلار و برای یک سال کامل تنها 20 دلار می‌باشد. علاوه بر آن شما می‌توانید از اشتراک خانوادگی این سرویس استفاده کنید که سالیانه 35 دلار قیمت دارد و این قابلیت را به شما می‌دهد که حساب کاربری خود را بتوانید با 7 نفر دیگر به اشتراک بگذارید.

شما چه فکری می‌کنید؟ آیا شما هم قصد دارید تا مشترک این سرویس شوید؟ آیا با توجه به اینکه انتخاب‌هایتان برای آنلاین بازی کردن تنها به چند گزینه‌ی کم محدود می‌شود، این سرویس ارزش مشترک شدن را دارد؟ آیا این ویژگی‌ها به ازای پرداخت 20 دلار ارزش دارند؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌هایتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.