Menu

عنوان Spider-Man تاکنون بیش از دو و نیم برابر God of War در ژاپن فروش داشته است

بازی‌های غربی معمولا عملکرد خیلی خوبی در بازار کشور ژاپن ندارند، با اینحال این قضیه برای بازی‌های انحصاری کنسول PS4 و شرکت Sony همیشه فرق داشته و ما در این کشور شاهد فروش خوب عنوان Detroit: Become Human بوده‌ایم. علاوه بر آن عنوان Uncharted 4: A Thief’s End هم عملکرد بسیار خوبی در بازار ژاپن داشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، به غیر از عنوان Detroit: Become Human که به تازگی عرضه شده است، 2 بازی بزرگ دیگر از شرکت Sony یعنی God of War و Spider-Man نیز عملکرد بسیار موفقیت آمیزی در کشور ژاپن داشته‌اند. عنوان God of War تاکنون بیش از 46 هزار نسخه و Spider-Man تاکنون بیش از 125 هزار نسخه در این کشور فروش داشته‌اند و این یعنی ساخته‌ی جدید استودیوی Insomniac Games فعلا بیش از دو و نیم برابر ساخته‌ی جدید Santa Monica فروش داشته است. سبک ماجراجویی و همه پسندتر بودن عنوان Spider-Man می‌تواند دلیل وجود این اختلاف بزرگ باشد و همچین احتمال اینکه این اختلاف بیشتر شود هم وجود دارد.

به علاوه‌ی آن کارگردان بازی Spider-Man به تازگی پس از انتشار بازخوردهای بسیار مثبت از بازی‌اش، صحبت‌های جدیدی را ارائه داده است. بریان اینتیحار (Brian Intihar) در مصاحبه‌ای با وب سایت Kinda Funny Games اعلام کرد که به لطف آزادی عمل کاملی که Sony و PlayStation به توسعه دهندگان می‌دهند، آن‌ها توانستند بازی خود را عرضه کنند.

او گفت که در صورت عدم پشتیبانی PlayStation از آن‌ها، عنوان Spider-Man وجود نداشت و هر موقع وقتی سازندگان این بازی قصد پیاده سازی ایده‌هایشان و یا اعمال تغییراتی جدی داشتند، شرکت Sony در کار آن‌ها دخالت نمی‌کرد و با این کار مخالفت نمی‌کرد. این شرکت هیچ وقت به سازندگان خود دستور نمی‌دهد یا اینکه نمی‌گوید "این کار رو بکن یا این کار رو نکن"، آن‌ها تنها می‌پرسیدند که "آیا این بازی را بهتر می‌کند؟" و اگر سازندگان جواب مثبت دهد، شرکت Sony هم با آن‌ها موافقت می‌کرد.

این حجم از حمایت همیشه مورد تحسین قرار گرفته و توسعه دهندگان زیادی تا به حال به تعریف و تمجید از این شرکت پرداخته‌اند. همچنین شرکت Sony حمایت ویژه‌ای هم از بازی‌های تکنفره و داستان محور داشته است. آزادی عمل چیزی است که باعث می‌شود همیشه از سوی این شرکت شاهد بازی‌های با کیفیت باشیم. عنوان Spider-Man هم اکنون به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در دسترس است.

نظر شما چیست؟ لطفا نظرات و دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک گذارید.