Menu

Blizzard با انتشار تصویر و تیزری کوتاه خبر از هیروی جدید Overwatch می‌دهد

به نظر می‌رسد به زودی شاهد معرفی هیرویی جدید برای بازی Overwatch خواهیم بود. چرا که Blizzard به تازگی با انتشار تصویر و تیزری کوتاه در توییتر رسمی بازی Overwatch، خبر از اضافه‌شدن هیرویی جدید به جمع مبارزان Overwatch می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، متاسفانه در این توییت هیچ مدرکی از اینکه این هیرو چه زمانی عرضه یا معرفی خواهد شد وجود ندارد ولی مطمئنا در هفته‌های آینده اخبار بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد. در توییت منتشرشده آمده است:

دیده‌شدن یک دسترسی غیرمجاز …

دیوار امنیتی TALON … دور زده شده!

فایل لورفته … [محرمانه] لیست مکالمات کاپیتان Cuerva, D


مسلما با اینکه به صورت 100درصدی تایید نشده که این توییت در رابطه با یک هیروی جدید است، ولی بیشتر طرفداران بر این عقیده‌اند که با هیروی جدید به نام Baptiste که از رگ وریشه‌ای فرانسوی یا کارائیبی برخوردار است، روبر هستیم.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این هیرو در کلاس پشتیبان (Support) باشد که مطمئنا خبر خوبی است؛ چرا که مدت زمان زیادی از اضافه‌شدن یک هیروی کلاس پشتیبان به بازی می‌گذرد.

اگر به یاد داشته باشید اوایل این ماه "راد برسلاو" (Rod Breslau)، یکی از مشاورین و اینسایدرهای بزرگ eSports اعلام کرد که 2019 سالی بسیار خوب برای Overwatch خواهد بود و بازی حتی بیشتر از گذشته محتویات جدید دریافت خواهد کرد. و خب به نظر می‌رسد که سال فوق‌العاده Overwatch با معرفی یک هیروی جدید آغاز خواهد شد.

"Blizzard می‌گوید که ایده‌های جدید بسیاری برای Overwatch" دارد و Overwatchـی که بازیکنان می‌شناسند تنها بخش کوچکی از کل این سری است؛ هر چند هیچ جزئیات مشخصی در این مورد داده نشده است. "

همان‌طور که می‌بینید، Blizzard برنامه‌های بزرگی برای Overwatch دارد که قرار است چیزی بیشتر از هیرو، نقشه و رویدادهای جدید باشد. با اینکه اکنون به نظر می‌رسد تنها با هیرویی جدید سروکار داریم، بازهم طرفداران بسیار هیجان‌زده هستند که خبر بسیار خوبی برای این بازی است.

عنوان Overwatch هم‌‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. هنوز هیچ صحبت جدی‌ـی پیرامون نسخه Switch این بازی نشده و باید دید که آیا در آینده Nintendo این بازی را برروی کنسول Nintendo هم منتشر خواهد کرد یا نه!

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.