Menu

شایعه: Microsoft در E3 2019 از 2 کنسول Xbox Lockhart و Anaconda رونمایی خواهد کرد؛ Halo Infinite یکی از عناوین زمان عرضه کنسول خواهد بود

بدون شک در حال حاضر نسل بعدی کنسول‌ها علیرغم اینکه فعلا به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، در حال طراحی و توسعه هستند. Sony با انصراف‌دادن از مراسم E3 2019 احتملا دیرتر کنسول نسل بعدی خود را معرفی خواهد کرد، به نظر می‌رسد Microsoft در حال تدارک‌دیدن مقدمات رونمایی‌های بزرگ خود است. زمان این رویداد نیز باورپذیر به نظر می‌رسد چرا که Xbox One X (با نام پروژه اسکورپیو) ابتدا در E3 2016 معرفی و در سال 2017 عرضه شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، ساعاتی پیش وبسایت فرانسوی Juexvideo گزارشی را منتشر کرد که در آن نوشته شده کنسول‌های نسل بعدی Microsoft با نام‌های رمز Lockhart و Anaconda در مراسم E3 پیش‌ِ‌رو معرفی خواهند شد. Lockhart نسخه ارزان‌تر کنسول خواهد بود و حهت کاهش هزینه‌ها بدون درایو دیسک نوری عرضه خواهد شد. اما از طرف دیگر کنسول Anaconda قدرت‌مندتر خواهد بود و همراه با درایو دیسک نوری و مشخصاتی بهتر عرضه خواهد شد. هر 2 کنسول از یک ترابایت NVMe و هارد درایو SSD بهره خواهند برد.

Juexvideo در رابطه با مشخصاتی که سال پیش از این کنسول‌ها منتشر شده بود نیز صحبت کرده و گفته که مشخصات و سخت‌افزارهای استفاده شده در کنسول بسیار به آن شایعات نزدیک خواهند بود.

مشخصات Xbox Lockhart

CPU: Custom 8 Cores – 16 zen threads 2
GPU: Custom NAVI 4+ Teraflops
RAM: 12GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s SSD hard drive

مشخصات Xbox Anaconda

CPU: Custom 8 Cores – 16 zen threads 2
GPU: Custom NAVI 12+ Teraflops
RAM: 16GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s SSD hard drive

در آخر Juexvideo اعلام کرده که کنسول‌های نسل بعدیِ Xbox در اواخر سال 2020 همراه با بازی Halo Infinite به عنوان یکی از بازی‌های زمان عرضه‌ی کنسول، روانه بازار خواهند شد. Microsoft بازی‌های بزرگی نظیر Gears of War 5 را نیز برای Xbox One در دست توسعه دارد که بدون شک آن‌ها نیز در E3 2019 وقت زیادی را به خود اختصاص به خواهند داد. هم‌چنین طبق گفته این سایت در E3 امسال از بازی جدید استودیو Ninja Theory هم رونمایی شده و در اوایل سال 2020 شاهد عرضه آن خواهیم بود.

همانند تمامی شایعات تا زمانی که Microsoft چیزی را تایید را رد نکند نمی‌توان درباره آن مطمئن بود. در صورت انتشار اخبار بیشتر در این مورد در پردیس‌گیم آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

جدا از این اخبار ساعاتی پیش نیز گزارشی منتشر شد که طبق آن به نظر می‌رسید Microsoft قصد دارد سرویس Xbox Game Pass را برروی کنسول Nintendo Switch نیز در دسترس بازیکنان قرار دهد و حتی برخی از بازی‌های بزرگ خود نظیر Forza ،Halo یا Gears of War را برروی این کنسول عرضه کند. شما می‌توانید متن کامل این خبر را از طریق این لینک مطالعه نمایید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.