Menu

سازنده‌ی The Last Guardian فومیتو اوئدا درمورد پروژه بعدی خود صحبت می‌کند

جدیدترین نسخه از مجله‌ی هفتگی Famitsu شامل مصاحبه‌ای کوتاه با فومیتو اوئا، سازنده‌ی ICO، Shadow of the Colossus و The Last Guardian می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در این مصاحبه، اوئدا سان (که رهبر تیمی جدید به نام genDESIGN است) توضیح می‌دهد که با کمک Kowloon Nights؛ صندوق جهانی اختصاص داده شده برای حمایت از توسعه دهندگان مستقل، بازی بعدی اون هنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت است.

وی اشاره کرده محیطی که برای توسعه توسط Kowloon Nights فراهم شده بسیار دلپذیر بوده و برای امتحان ایده‌های مختلف عالی است. او روی این موضوع که اینگونه توسعه چطور از روش‌های سنتی ساخت بازی سخت‌تر می‌باشد و نیز ناتوانی در پیش بینی اینکه ایده‌ی اصلی قبل از وارد شدن به بخش‌های هزینه آور توسعه جالب از آب در می‌آید یا خیر موضوع دشواری است تأکید کرد.

او با اینکه درحال حاضر روش عجیب و ایندی مانندی را برای توسعه دنبال می‌کند، روی این حقیقت تأکید دارد که پروژه‌ی بعدی وی یک بازی با مقایس کامل مانند Shadow of the Colossus ،ICO و The Last Guardian خواهد بود. بازی جدید قرار است در جهانی متفاوت و تازه‌ و بدون هیچگونه ارتباطی با سایر بازی‌ها باشد.

اوئدا سان مصاحبه خود را با گفتن اینکه امیدوار است به زودی بتواند چیزهای بیشتری بگوید پایان داد.

می‌توانید تریلر روز عرضه نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Shadow of the Colossus یکی از زیباترین کارهای اوئدا را اینجا تماشا کنید.