Menu

رجی فیلز امی، رئیس شعبه آمریکای Nintendo، بازنشسته شد

دقایقی پیش، رئیس شعبه آمریکا Nintendo یعنی رجی فیلز امی به طرز شوکه کننده‌ و ناگهانی بازنشستگی خود را اعلام کرد. او که بیش از 15 سال در خدمت این شرکت محبوب بوده است و از قدیمی‌های این صنعت به شمار می‌رود اعلام کرد، فردا، 15 اوریل 2019، آخرین روز کاری او خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "شونتارو فوروکاوا"، رئیس شرکت Nintendo در بیانیه‌ای رسمی به Business Wire گفت:

"من واقعا از تمام کار‌هایی که رجی برای Nintendo انجام داده است متشکرم. چه داخل و چه خارج از شرکت، او به عنوان یک کارگردان و رهبر بی‌نظیر شناخته می‌شود. ما بسیار قدردان و خوشحال هستیم که او زمانی شرکت را ترک می‌کند که کمپانی در بهترین حالت و قوی‌ترین شکل خود قرار دارد. در حالی که ما دلتنگ او خواهیم شد و برایش بهترین آرزوها را داریم، باید اعلام کنیم که ادامه دهنده راه او نیز توانایی ادامه دادن نقش را دارد. "داگ بوسر" و بقیه تیم مطمئن خواهند شد که Nintendo همچنان قدرتمند بماند."

رجی فیلز امی نیز در این باره گفت:

"Nintendo برای همیشه در قلب من جای خواهد داشت. جایی که من این فرصت را داشتم تا با افرادی بسیار تا بسیار با استعداد کار کنم و این فرصت را داشتم نمایندگی یک برند خارق‌العاده را انجام دهم. بیش از همه توانستم این احساس را داشته باشم که عضوی از مثبت‌گراترین جامعه بازیکنان هستم. من در سلامت کامل و حال خوش از شرکت جدا می‌شوم و این برای من یک 'Game Over' نیست بلکه 'Leveling up' می‌باشد تا بیشتر با همسرم،خانواده‌ام و دوستانم باشم."

جایگزین او، بوسر، در رابطه با این موضوع گفت:

"این از شانس خوب من بوده است که رجی برای 4 سال در Nintendo آمریکا استاد و همکار من به حساب می‌آمده است. ما کار او را ادامه خواهیم داد تا برندمان گسترش پیدا کند و به هدف جهانی Nintendo، به وجود آوردن لبخند برای بازیکنان، ادامه دهیم."

نظر شما در این باره چیست؟