Menu

تریلر زمان انتشار DiRT Rally 2.0 منتشر شد + گیم‌پلی جدید بازی

DiRT Rally 2.0 عنوانی در سبک ریسینگ و یا مسایقه‌ای است که توسط Codemasters توسعه یافته و خود این استودیو نیز وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده دارد. این بازی، سیزدهمین نسخه از فرنچایز Colin McRae Rally می‌باشد که اولین شماره از این سری-بازی در سال 1998منتشر شد.

DiRT Rally 2.0 شامل مکان‌هایی در کشورهایی مانند آرژانتین، نیوزیلند، استرالیا، اسپانیا، لهستان، آمریکا و … می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر این نسخه می‌توان به آب و هوای پویا اشاره کرد که بر روی شرایط و میدان دیدِ رانندگی تاثیر می‌گذارد. در مجموع، 50 ماشین هنگام عرضه در دسترس خواهد بود که شما می‌توانید وضعیت هر کدام از آن‌ها را قبل از مسابقه دستکاری کرده و بهبود ببخشید.

هم‌چنین استودیوی Codemasters محتوای زیادی را برای بازیکنان آماده کرده است که در طول فصل اول می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gameinformer، محتویات فصل اول از تاریخ 12 مارچ (سه شنبه 21 اسفند) آغاز می‌شوند که اگر شما نسخه‌ی Delux را تهیه کنید، به صورت رایگان به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. در زیر می‌توانید خلاصه‌ای از DLC های این بازی را مشاهده کنید.

هفته‌ی اول: ŠKODA Fabia Rally و Citroën C4 Rally

هقته‌ی سوم: Monte Carlo Rally و Special Livery

هفته‌ی پنجم: BMW M1 Procar Rally، Opel Manta 400 و Special Livery

هفته‌ی هفتم: Sweden Rally

هفته‌ی نهم: Ford Focus RS Rally 2007، Subaru Impreza و Special Livery

هفته‌ی یازدهم: Germany Rally

حال در فاصله‌ی چند روز مانده به عرضه‌ی DiRT Rally 2.0، تریلر زمان انتشار این بازی منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

هم‌چنین وبسایت Wccftech ویدئویی 12 دقیقه‌ای از گیم‌پلی DiRT Rally 2.0 بر روی PC منتشر کرده است.

دانلود با کیفیت FULL HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

از اخبار مربوط می‌توان به سیستم مورد نیاز برای اجرای DIRT RALLY 2.0 اعلام شد، اشاره کرد. DiRT Rally 2.0 در تاریخ سه‌شنبه 7 اسفند برای PC و PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد؛ هم‌چنین خریداران نسخه‌ی Delux از تاریخ 3 اسفند به این بازی دسترسی خواهند داشت.