Menu

احتمالا شخصیت‌ها و حالت‌های جدیدی به Apex Legends اضافه خواهد شد

با عرضه‌ی بازی Apex Legends استودیوی Respawn توانست بعد از عرضه‌ی موفقیت آمیز سری Titanfall، موفقیت دیگری را به دست بیاورد. این بازی با وجود اینکه به تازگی عرضه شده توانست از رکورد 25 میلیون کاربر عبور کند و به موفقیت عظیمی دست پیدا کند. حال همه این انتظار را از Respawn دارند که به خوبی به پشتیبانی از بازی موفق خود ادامه بدهد و محتویات جدیدی را برای بازی معرفی و عرضه کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت dualshockers، در جدیدترین اخباری که از این بازی منتشر شده، حساب کاربری در توییتر با نام RealApexLegends اعلام کرده است که در فایل‌های این بازی نشانه‌هایی از محتویاتی که قرار است برای بازی در آینده منتشر شود، دیده شده است. به خصوص در یکی از مواردی که در این فایل‌ها مشاهده شده است، مربوط به Legendهای جدیدی است که کاربران می‌توانند در بازی از آن‌ها استفاده کنند. همچنین نشانه‌هایی از Survival mode در بازی هم در این فایل‌ها دیده شده است. در حالی که اطلاعات منتشر شده کمی مبهم به نظر می‌رسد، اما چیزی که مشخص است عرضه‌ی این حالت به بازی چالش جدیدی را برای کاربران بازی در طول رقابت خود با دیگر کاربران ایجاد می‌کند.

در حال حاضر هیچ کدام از این موارد توسط Respawn یا EA مورد تایید قرار نگرفته است اما چیزی که واضح است با توجه به موفقیت بالایی که بازی تا الان به دست آورده و محبوبیت زیادی را بین گیمر‌ها پیدا کرده، چندان تعجب برانگیز نخواهد بود که این بازی همچنان به روز شود و محتویات جدیدی به بازی برای حفظ کاربران فعلی بازی و همچنین جذب افراد جدید به بازی، به آن اضافه شود. بازی Apex Legends هم اکنون به صورت رایگان برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One در دسترس است.