Menu

توسعه‌دهنده عنوان مستقل Ashen: سرویس Xbox Game Pass برای عناوین مستقل کوچک می‌تواند مانند شمشیری دو لبه عمل کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WccfTech، این هفته آقای "درک بردلی (Derek Bradley)"، رئیس استودیو Aurora44، طی مصاحبه‌ای با سایت The Sydney Morning Herald در رابطه با سازگاری کامل عنوان Ashen، اولین عنوان عرضه شده این استودیو، با سرویس Xbox Game Pass صحبت کرد. ایشان در این مورد توضیح داد:

"بازی‌های خاصی وجود دارند که حالت دسترسی زودهنگام (Early Access) برای آنها منطقی به نظر می‌آید. بازی‌های مشخصی هم هستند که رایگان بودنشان عقلانی است، اما من بر این تأکید دارم که Ashen عنوانی درخور سرویس Xbox Game Pass است.

برای داشتن جمعیت غنی از بازیکنانی که در پس‌زمینه سازمان‌ دیده‌اند و با بازی‌مان تطابق دارند، ما به پلیر بیس سالم این سرویس احتیاج داریم.

وارد شدن به سرویس Xbox Game Pass دردسر کمی دارد. ما توسعه‌دهندکان تازه واردی هستیم که مشغول ساخت عنوان نسبتاً جاه‌طلبانه‌ای می‌باشیم. ما برای پیشرفت بازی به آن اجتماع احتیاج داریم که سرویس Xbox Game Pass این نیاز ما را برآورده می‌کند. ما با راحتی زیادی توانستیم خود را با مدل از نوع سرویس Xbox Game Pass تطبیق دهیم."

با این وجود، آقای "برادلی" در ادامه همین مصاحبه به این نکته اشاره کرد که سرویس Xbox Game Pass برای استودیوهایی که نتوانند ارزش و لیاقت خود را به این سرویس نشان دهند، می‌تواند همانند شمشیری دو لبه عمل کند:

"این سرویس به خصوص برای استودیوهای مستقلی که نتوانسته‌اند لیاقت خود را نشان دهند، در نقش شمیشیری دو لبه عمل خواهد کرد. این مسیر سختی برای استودیوهای مستقل کوچک خواهد بود و اینکه پلتفورم‌های مختلف چگونه از پس مشکلات مشابه برمی‌آیند، می‌تواند جالب باشد."