Menu

برخی از بازی‌های Nintendo Switch مانند Pokemon و Dark Souls از قابلیت ذخیره‌های ابری پشتیبانی نخواهند کرد

تا کنون امید و اشتیاق زیادی پیرامون سیستم انلاین Nintendo Switch وجود داشته است، این سیستم علیرغم مواجه شدن با چندین تاخیر، به تاریخ انتشار خود نزدیک می شود. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، به نظر می‌رسد که یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های تاثیر گذار در فروش این سیستم ( مخصوصا اگر تا به حال کنسول سوییچ خود را شکسته یا گم کرده باشید) برای همه بازی‌ها در دسترس نخواهد بود. برای مثال برخی عناوین بزرگ مانند Let's Go Pikachu!/Eevee ،Pokemon و Splatoon 2 اجازه دسترسی به ذخیره‌های ابری را نخواهند داد.

به گزارش Gameinformer، پیامی با محتوای "این بازی از داده‌ ذخیره ابری پشتیبانی نمی‌کند" شروع به ظاهر شدن در بسیاری از صفحات Eshop کرده است. این موضوع شامل بازی‌های Pokemon و Splatoon و همچنین Dead Cells ،FIFA 19 ،NBA 2K19 و Dark souls Remastered که در آینده منتشر خواهند شد نیز می‌شود. Nintendo در گذشته بیان کرده بود که همه بازی‌ها از ذخیره‌ی ابری پشتیبانی نخواهند کرد، دیگر بازی‌ها مانند Mario Kart Delux، Mario Tennis Aces و دیگر بازی‌هایی که از قابلیت‌های سرویس چند نفره استفاده خواهند کرد، این هشدار را ندارند.

Nintendo Switch Online از 27 شهریور در دسترس قرار می‌گیرد، در آن زمان، شما برای انلاین بازی کردن به یک اشتراک نیازمند خواهید بود ( قابلیت انلاین بازی کردن از زمان عرضه سوییچ در تاریخ اسفند 1395 رایگان بوده است). با خرید این اشتراک ، علاوه بر قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره و ذخیره ابری که البته برای برخی بازی‌ها در دسترس است، به یک مجموعه از عناوین NES که در آینده گسترش می‌یابند نیز دسترسی خواهید داشت.

هزینه این سرویس تنها 20 دلار در سال می‌باشد (بسیار کمتر از رقبای خود یعنی Xbox و PlayStation). همچنین انتخاب‌هایی برای اشتراک ماهانه به صورت 4 دلار در ماه یا پرداخت 8 دلار برای سه ماه وجود دارد که به شما اجازه دسترسی به این ویژگی‌ها را می‌دهد. همچنین یک طرح خانوادگی 35 دلاری وجود دارد که حداکثر به 8 اکانت مختلف اجازه می‌دهد تا همان عضویت را با بین یکدیگر به اشتراک بگذارند ( حتی اگر چندین کنسول در این میان وجود داشته باشد.)

اخیرا خبری مبنی بر معرفی عنوان Civilization 6 برای کنسول Nintendo Switch منتشر شده است که می‌توانید جزئیات مربوط به آن را در اینجا مشاهده کنید.